دانشگاه صنعتی شریف میزبان ششمین جشنواره برند محبوب خبرگزاری علم و فناوری - دانشگاه صنعتی شریف میزبان ششمین جشنواره برند محبوب

دانشگاه صنعتی شریف میزبان ششمین جشنواره برند محبوب

در آیین اختتامیه ششمین جشنواره برند محبوب از ۴۴ برند منتخب بر اساس نظر سنجی مردمی در سال ۹۸ تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری به نقل از روابط عمومی دانشگاه شریف ششمین جشنواره برند محبوب توسط پژوهشکده سیاستگذاری علم، فناوری و صنعت دانشگاه صنعتی شریف عصر روز دوشنبه 22 مهرماه سال جاری و با حضور تولید کنندگان، شرکت‌ها و صنعتگران کشور برگزار شد.
در این مراسم ششمین جشنواره برند محبوب هادی اسدی رئیس کمیته اجرایی طی سخنانی گفت: ما قدرت خود را از مردم داریم و این بهترین مدل انتخابی است و این مردم هستند که می‌دانند محبوب مصرف کننده چیست.
وی گفت: جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان در تلاش است تا با رویکرد علمی و مبتنی بر تحلیل مشتریان، به برندها در زمینه تقویت و توسعه این رابطه عاطفی کمک نماید.
اسدی افزود: ما در فضاهای عمومی جامعه شورای راهبردی برند را ایجاد نموده‌ایم و با فرایند علمی وارد کار شده‌ایم و در علمی‌ترین مرکز کشور یعنی دانشگاه صنعتی شریف اقدام به برگزاری برنامه کرده‌ایم.
وی گفت: خوشبختانه در جشنواره امسال 98 درصد برندهای منتخب ایرانی هستند.
در ادامه برنامه دکتر ملکی رئیس پژوهشکده سیاستگذاری علم، فناوری و صنعت دانشگاه صنعتی شریف طی سخنانی گفت: امیدواریم روزی با کمک تولیدکنندگان و صنعت گران ایرانی بتوانیم برندهای داخلی خود را در سطح بین‌المللی معرفی نماییم و علاوه بر اینکه در آن سوی مرزها ما را با تمدن و فرهنگ ایرانی می‌شناسند بلکه به کمک کالاهای با کیفیت ایرانی بتوانیم برند ایرانی را بین‌المللی کنیم.
در ادامه برنامه دکتر ناطق رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره طی سخنانی ضمن تاکید بر توجه به برندینگ عاطفی و اهمیت آن نسبت به برندینگ عملکردی گفت: در این دوره جشنواره به منظور پوشش دادن به حوزه‌های مختلف کالا و خدمات مورد نیاز مصرف کنندگان، بیش از3600 برند در152 گروه کالا و خدمات در قالب گسترده‌ترین نظرسنجی برندینگ، در معرض انتخاب عموم مصرف کنندگان قرار گرفته‌اند.
مهندس فردیس عضو اتاق بازرگانی تهران نیز سخنانی با موضوع دیجیتال برندینگ ارائه داد و گفت: ما با نسل مولتی مدیا روبرو هستیم و بیشتر از اینکه این نسل پا به فروشگاه بگذارند نیاز خود را از طریق خرید در سایت‌ها برآورده می‌کنند.
وی در ادامه به موضوع هوشمندی رسانه و پایش و تحلیل رسانه‌ها نیز گذری کرد و افزود: امروزه رسانه‌ها عامل مهمی برای رشد یا تضعیف برندها در جامعه هستند.
در ادامه برنامه دکتر موحدی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه طی سخنانی به مقطع خاص تاریخی که کشور در آن قرار گرفته اشاره کرد و گفت: تحریم‌ها فشار و زحمت زیادی برای مصرف کنندگان در بر داشته اما فرصت خوبی برای تولید محصول ایرانی با کیفیت بالا برای تولید کنندگان است.
وی در پایان افزود: خوشحالیم که امروز دانشگاه صنعتی شریف به عنوان یک دانشگاه فنی میزبان جشنواره برندینگ شده و این در حالی است که دانشگاه صنعتی شریف خود به عنوان یک برند ملی و حتی بین‌المللی در سطح دنیا شناخته شده است و نام دانشگاه ما همواره با نوآوری همراه است.

گفتنی است؛ در ششمین دوره از جشنواره برند محبوب مردم از ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ شهریور فرصت شرکت در نظر سنجی داشتند و طی بازه ۵ ماهه، نظرسنجی در خصوص ۳۶۰۰ برند انجام شد و در نهایت در مراسم اختتامیه‌ی این جشنواره از 44 برند محبوب بر اساس نظر سنجی مردمی در سال 98 تقدیر شد و تندیس برند محبوب زرین و سیمین به آنها اعطا گردید.

برندهای یک و یک، جانبو، مخابرات ایران، به پرداخت ملت، بهرامن، شیرین عسل، اکتیو، پارس خزر، فرش‌فرهی، افق کوروش، مولفیکس، هتل داریوش، راسان، اسنوا، تنو، دلپذیر، آقای فرش، هافمن، محسن، چرم مشهد، کاسپین، میهن، سافتلن، دیجی کالا، سام سرویس، گلستان، چین چین، اسنپ، عالیس، بیمه ایران، نامی نو، پچ پچ، دیوار، مای، دماوند، گوشتیران، باراکا، اکالا، هتل ترنج، گلنار و ایستک برخی از برندهای محبوب سال 1398 منتخب نظرسنجی مردمی هستند.

زمان انتشار: چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶:۳۶

شناسه خبر: 82864

دیدگاه ها و نظرات :
نام کامل وارد شود
دقیق و صحیح وارد شود
لطفا فارسی و خوانا باشد
captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب