خبرگزاری علم و فناوری

رییس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری؛

ضمانت‌دار کردن محصول تولیدی عاملی برای فروش آن محصول است/ شرکت ها باید سواد بازاریابی را کسب کنند

رییس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری گفت: ضمانت‌دار کردن محصول تولیدی عاملی برای فروش آن محصول است، چه‌بسا تعدادی از محصولات تولیدی بومی استان با کیفیت‌تر از نمونه خارج استانی آن باشند بنابراین اختصاص گارانتی می‌تواند گوشه‌ای از این مشکل را حل کند.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از استان چهارمحال و بختیاری؛ مجتبی بنیادیان؛ رییس بنیاد نخبگان چهارمحال‌وبختیاری با تأکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی برای حمایت از کالای شرکت‌های فناورانه، گفت: ‌توجه به محصولات تولیدی شرکت‌های فناورانه در استان ضرورت دارد که این موضوع با حمایت دستگاه‌های اجرایی محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه اولویت خرید محصولات ارگان‌های درون‌استانی باید از شرکت‌های تولیدی داخل ‌استان باشد، افزود: خوشبختانه با فرهنگ‌سازی، رغبت به خرید کالای ایرانی افزایش یافته است، اولین اقدام، حمایت دستگاه‌های اجرایی از محصولات تولیدی است تا به تدریج این موضوع به عنوان فرهنگ به بطن جامعه نفوذ پیدا پیدا کند.

بنیادیان با اشاره به اینکه ضمانت‌دار کردن محصول تولیدی عاملی برای فروش آن محصول است تصریح کرد:  چه‌بسا تعدادی از محصولات تولیدی بومی استان با کیفیت‌تر از نمونه خارج استانی آن باشند بنابراین اختصاص گارانتی می‌تواند گوشه‌ای از این مشکل را حل کند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت بازاریابی گفت: بحث بازاریابی قبل از تولید محصول بوده و بسیاری از شرکت‌ها به این مورد در انتهای کار می‌پردازند؛ در صورتیکه شرکت‌های موفق قبل از تولید محصول، بازار آن را پیدا می‌کنند.

بنیادیان با اذعان بر اینکه ، شرکت‌ها باید قدرتمند و توانمند شده و سواد بازاریابی را کسب کنند گفت:  در استان تولیدکننده‌های بسیار خوبی وجود دارند اما به دلیل عملکرد نامناسب در بازاریابی، نتوانسته‌اند به موفقیت برسند. امروزه بسیاری از کمپانی‌های بزرگ قسمتی را به تبلیغات اختصاص داده‌اند که البته اخیراْ پارک علم‌وفناوری چهارمحال‌وبختیاری نیز به برگزاری کارگاه‌ها و مشاوره‌های بازاریابی اقدام کرده است.

رییس بنیاد نخبگان چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: الگوی حمایت از شرکت‌های استانی موفق در استان یزد و اصفهان حاکی از وحدت رویه مردم و مسئولان این استان‌ها در حمایت از کارآفرینان بومی است؛ بنابراین همه مجموعه‌های حامی کارآفرینی برای راه‌اندازی فعالیت‌هاینوآورانه باید همگام و هم‌قدم حرکت کنند چراکه پیشرفت این شرکت‌ها سبب توسعه استان نیز می‌شود.

زمان انتشار: جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۵:۰۰

شناسه خبر: 90408

مطالب مرتبط :
ض

بایدها و نبایدهای بازاریابی

مدیران ارشد واحدهای تولیدی عمدتاً سابقه فنی دارند و بنابراین تمرکزشان بر روی مشخصات محصول است. در حالی که باید تمرکز بر روی مشتری و بازاریابی باشد.

خوشا روزه

دَنگ‌تیکانی (خوشاروزه)

گیاه دَنگ تیکانی (خوشا روزه) گونه‌ای معطر، پایا و خاردار است.

۱

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛

پارک علم و فناوری به حمایت‌های ویژه نیاز دارد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: پارک علم و فناوری به حمایت‌های ویژه نیاز دارد تا به این طریق شرکت‌های دانش بنیان بیشتر شود.

دکتر رحمانی

با بروز علایم سرماخوردگی اصول خودمراقبتی و قرنطینگی را رعايت نمائيد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اينکه در فصل تابستان سرماخوردگي کمتر مي باشد افراد با بروز علايم سرماخوردگي احتمال ابتلا به کرونا را بدهند و ضمن رعايت خودمراقبتي، استراحت، اصول قرنطينگي را رعايت نمايند.

راستینه

عضو کمسیون فرهنگی مجلس؛

شبکه ملی اطلاعات زیر ساخت را برای تبلیغ شرکت های دانش بنیان فراهم می کند

عضو کمسیون فرهنگی مجلس گفت: شبکه ملی اطلاعات کمک می کند تا یک زیر ساخت مطمئن و مناسب برای توسعه اشتغال های نوین اقتصاد دیجیتال و تبلیغ شرکت های دانش بنیان فراهم شود.

۱۲۳

شرکت های دانش بنیان ظرفیت ویژه برای توسعه آذربایجان غربی دارند/ سودآوری شرکت های دانش بنیان در گرو توجه به برند سازی و بازاریابی محصولات است

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه شرکت های دانش بنیان و فن آور ظرفیت های ویژه ای برای توسعه استان دارند گفت: این شرکت ها برای سودآوری و تولید انبوه باید به برند سازی و بازاریابی محصولات از طریق شرکت های متخصص در این زمینه اقدام کنند.

دیدگاه ها و نظرات :
نام کامل وارد شود
دقیق و صحیح وارد شود
لطفا فارسی و خوانا باشد
captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب