علمی، پژوهشی و فناوری

درآمد ۲.۳ میلیارد تومانی تپسی‌شاپ و تحمل زیان ۶۶ میلیارد تومانی برای رشدهای آتی

شرکت نوآوران دادوستد هستی (تپسی‌شاپ) در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۳ موفق به کسب ۲ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان درآمد عملیاتی شد. آنها در این بازه زمانی ۶۶ میلیارد تومان زیان خالص داشتند؛ زیانی که بازتاب سرمایه‌گذاری توسعه‌ای و هزینه‌های بازاریابی در مسیر رشد این کسب‌وکار نوپا در صنعت رقابتی تجارت الکترونیک ایران است.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری :استارتاپ‌ها در سال‌های اولیه فعالیت خود برای توسعه زیرساخت، ایجاد شبکه کاربران و… هزینه‌های بسیاری می‌کنند که این امر سرمایه‌گذاری برای رشد است. موضوعی که محدود به ایران نیست.

🔸تپسی‌شاپ، پلتفرم کیوکامرس (Q-commerce) غیرسوپرمارکتی سوپراپ تپسی است که سال ۱۴۰۱ با نام «دارتیل» فعالیت خود را آغاز کرده بود. این پلتفرم خرید آنلاین درحال‌حاضر فقط به کاربران ساکن تهران خدمات ارائه می‌کند.

 

https://stnews.ir/short/e8Xol
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: