علمی، پژوهشی و فناوری

تعدیل نیرو،

اخراج دنباله‌دار کارمندان یوبیسافت به دلیل مشکلات مالی!

شرکت یوبیسافت در سومین دور اخراج‌های خود در سال جاری، ۴۵ نفر از کارکنان دو استودیوی دیگر خود در آمریکای شمالی را تعدیل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری :  شرکت یوبیسافت نیز این خبر را تأیید کرده و گفته است که این تصمیم برای همسو کردن عملیات این استودیوها با اهداف تجاری و توسعه‌ای آینده آنها می‌باشد.

این شرکت وعده داده است که بسته‌های حمایت مالی و کمک‌های شغلی به افرادی که تحت تأثیر این تعدیل‌ها قرار گرفته‌اند، ارائه می‌کند.

این اخراج‌ها پس از دو دور تعدیل نیروی قبلی در سال جاری انجام شد، که در ماه ژوئن ۳۳ نفر از کارکنان استودیوی تورنتو و در ماه آوریل ۴۵ نفر از تیم‌های انتشار جهانی این شرکت اخراج شدند.

این اخراج‌ها اغلب بر تیم‌هایی که روی بازی‌های XDefiant و بازی لغوشده The Division: Heartland کار می‌کردند، تأثیر گذاشته است.

یوبیسافت باری دیگر به دلیل مشکلات مالی کارمندان خود را اخراج کرد

بازی The Division: Heartland پس از سه سال توسعه در ماه می لغو شد و یوبیسافت منابع خود را به پروژه‌های دیگر، مانند XDefiant و کارهای جاری روی Rainbow Six، اختصاص داد.

در حالی که یوبیسافت با نتایج مالی ناامیدکننده دست و پنجه نرم می‌کند و به دنبال موفقیت بزرگ بعدی خود است، تمرکز زیادی روی سری Assassin’s Creed دارد.

چندین عنوان جدید از این سری در راه است، از جمله Assassin’s Creed Shadows که در ژاپن قرار دارد و به نظر می‌رسد در نوامبر منتشر شود.

علاوه بر این، بازی مورد انتظار Star Wars Outlaws نیز به زودی عرضه خواهد شد.

این اخراج‌ها نشان‌دهنده چالش‌های گسترده‌تر یوبیسافت در تلاش برای پیمودن راه خود در صنعتی رقابتی و تأمین ثبات مالی در بلندمدت است.

https://stnews.ir/short/Vwa8Q
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: