علمی، پژوهشی و فناوری

ایسر لپ‌تاپ‌ها و کنسول دستی جدید مجهز به پردازنده لونار لیک رونمایی می‌کند

ایسر به‌تازگی از تولید لپ‌تاپ‌های گیمینگ و کنسول دستی جدیدی خبر داده است که به پردازنده‌های لونار لیک اینتل مجهز خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : به‌نظر می‌رسد بازار کنسول‌های دستی گیمینگ امسال شاهد رقابت شدیدی خواهد بود. از زمان عرضه‌ی استیم دک، بسیاری از تولیدکنندگان سخت‌افزار با قیمت‌ها و مشخصات هیجان‌انگیز، کنسول دستی خود را ارائه کرده‌اند. ایسر نیز در حال آماده‌شدن برای عرضه‌ی اولین کنسول دستی بازی خود است.

Wccftech می‌نویسد که حساب Predator Gaming در شبکه‌ی اجتماعی ایکس تیزری ۱۰ ثانیه‌ای منتشر و اعلام کرد که قرار است ایسر جدیدترین تجهیزات گیمینگ خود را ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) معرفی کند. تیزر مذکور لایه‌ی آبی روشن را روی چیزی که شبیه به لپ‌تاپ گیمینگ است، نشان می‌دهد؛ اما این تنها چیزی نیست که در ویدئو ظاهر می‌شود.

در پس‌زمینه‌ی تیزر، سایه‌ای مبهم از دستگاهی قابل‌حمل را می‌توان تشخیص داد که شباهت زیادی به کنسول‌های دستی جدید دارد. این امر حاکی از آن است که ایسر علاوه‌بر لپ‌تاپ گیمینگ، ممکن است کنسول دستی گیمینگ نیز در دست تولید داشته باشد.

ویدیوی تیزر ۱۰ ثانیه‌ای ایسر

ویدئو تیزر سایه‌ای آبی از شاسی دسکتاپ را به‌تصویر می‌کشد که نشان‌دهنده‌ی آماده‌سازی ایسر برای عرضه کامپیوتر رومیزی گیمینگ جدید از سری Predator است.

علاوه‌بر‌این، ایسر در رویداد IFA، محصولات هوش مصنوعی آینده‌ی خود را معرفی خواهد کرد که به پردازنده‌های قدرتمند اینتل کور اولترا مجهز هستند. اگرچه اطلاعات دقیقی از محصولات گیمینگ موجود در تیزر منتشر نشده است، انتظار می‌رود که ایسر در این رویداد محصولات جدید و هیجان‌انگیزی رونمایی کند.

تیزر لپ‌تاپ‌های گیمینگ و کنسول دستی جدید ایسر با پردازنده‌های اینتل لونارلیک

انتظار می‌رود تمام محصولات Predator Gaming، از‌جمله کنسول دستی، به پردازنده‌های نسل جدید Core Ultra 200V و گرافیک قدرتمند Intel Battlemage Xe2 مجهز باشند که به‌تازگی معرفی شده‌اند و عملکردی بی‌نظیر در بازی‌ها را نوید می‌دهند.

https://stnews.ir/short/VwaPl
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: