پزشکی و سلامت

برگزاری کمیته فنی بررسی شاخص های بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابوموسی

کمیته فنی بررسی شاخص های بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابوموسی با حضور مدیر شبکه بهداشت ، مسئولین و کارشناسان واحدهای ستادی و محیطی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : برگزاری کمیته فنی بررسی شاخص های بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابوموسی

کمیته فنی بررسی شاخص های بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابوموسی با حضور مدیر شبکه بهداشت ، مسئولین و کارشناسان واحدهای ستادی و محیطی برگزارشد. در این کمیته شاخص های بهداشتی مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان ابوموسی مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت و درخصوص راهکارهای بهبود و ارتقای این شاخص ها گفتگو و تبادل نظر گردید.

مهندس دادرس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابوموسی ضمن اشاره به عملکرد قابل قبول برخی از واحدها در سال گذشته بر لزوم ارتقای شاخص های بهداشتی واحدهای فنی مطابق با اهداف واحد و  انتظارهای تعیین شده تاکید نمودند و اظهار داشت : در جهت توسعه خدمات بهداشتی می بایست بیش از هر زمان دیگری با تلاش مضاعف و جدیت در ارتقای کمی و کیفی شاخص های بهداشتی بصورت ویژه اقدام نمائیم تا در نهایت با ارائه خدمات شایسته گامی بنیادین در جهت ارتقای سلامت مردم جامعه برداشته باشیم.

 

 وی همچنین دقت نظر در پیش برد شاخص ها را بسیار مهم دانست و با انجام پیگیری و بررسی چالش ها و مشکلات و با ارائه راهکارهای لازم بر ارتقای شاخص های بهداشتی و سلامت تاکید نمود

 

 

https://stnews.ir/short/4AqZo
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: