دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی

حضور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در یازدهمین کنگره بین‌المللی پژوهش و فناوری علوم پزشکی کشور

120 دانشجوی پژوهشگر از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای شرکت در بیست و پنجمین کنگره ملی و یازدهمین کنگره بین المللی سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی کشور در ارومیه اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری از اصفهان :  120 دانشجوی  پژوهشگر از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای شرکت در بیست و پنجمین کنگره ملی و یازدهمین کنگره بین المللی سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی کشور در ارومیه  اعزام شدند. 

 کنگره بین المللی  سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی کشور  از 15 شهریور ماه آغاز و تا 18 شهریور ادامه دارد که در سه روز برگزاری کنگره، دانشجویان ضمن تبادل دانش و پژوهش، تحقیقات  خود را در قالب پوستر و سخنرانی ارائه می‌دهند.

اعزام 120 دانشجوی  پژوهشگر با بدرقه معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان  برگزار شد. 

لازم به ذکر است کسب رتبه اول کشوری توسط کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بیست و چهارمین کنگره بین المللی سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1402  از دستاوردهای معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است.

بنابرگزارشات امروز 15 شهریور بیست و پنجمین کنگره ملی و یازدهمین کنگره بین المللی پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی کشور در ارومیه با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و برخی از معاونین تحقیقات دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و با مشارکت دانشجویان و پژوهشگران آغاز به کار کرده است  و معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در مراسم افتتاحیه این کنگره با اشاره به آمار مقالات ارسال شده  از ارسال  بالغ بر 3 هزار و 70 مقاله   و 100 طرح فناورانه به این کنگره  و رشد 34 درصدی ارسال مقالات در این دوره از کنگره نسبت به سال گذشته خبرداده است. 

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و رئیس کنگره نیز در مراسم افتتاحیه اعلام کرده  بیش از 892 مقاله از مقالات ارسالی بعنوان مقاله منتخب و 16 طرح فناورانه از طرح های فناورانه ارسالی، پذیرفته شده همچنین 34 اثر هنری منتخب برای نخستین بار  به این کنگره راه یافته است

به گفته رئیس کنگره این کنگره بر 4 محور ویژه و 22 محور اصلی برنامه ریزی شده که بر اساس نیازهای جامعه  است. 

گفتنی است 265 خلاصه مقاله از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به  کنگره ارسال شد که از این تعداد حدود ۵۰ خلاصه مقاله از  اصفهان به صورت سخنرانی و پوستر حضوری پذیرفته و تعداد زیادی از خلاصه مقالات به صورت پوستر الکترونیک پذیرفته شد. همچنین ۱۷ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بعنوان داور برای این کنگره دعوت شدند که  ۷ نفر از آنها داور حضوری و مابقی غیر حضوری  می باشند.

انتهای پیام/

https://stnews.ir/short/V0gA9
اخبار مرتبط

در سایت مرکز سنجش پزشکی؛

نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی اعلام شد

1403/03/22 12:56

به دنبال برگزیده شدن پروژه پنجره واحد خدمات دانشگاهی؛

وزیر علوم از وزیر ارتباطات به‌دلیل توسعه دولت الکترونیک تقدیر کرد

1403/03/21 10:47

در گفت‌وگو با مهر عنوان شد؛

جزییات ارتقا اساتید هنر و علوم انسانی اعلام شد

1403/03/21 10:14

برای نیمسال اول ۱۴۰۴-۱۴۰۳ منتشر شد؛

جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام

1403/03/21 10:00

دبیر شورای آموزش داروسازی خبرداد:

برنامه درسی دکتری عمومی داروسازی بازنگری شد

1403/03/21 09:57

تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: