علمی، پژوهشی و فناوری

فناوری جدید شیائومی،

شیائومی ۱۵ اولترا با دوربین پریسکوپ ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

شیائومی ۱۵ اولترا به دوربین اصلی تله‌فوتو و اولترا‌واید ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپ ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : شیائومی ۱۵ اولترا، پرچم‌دار جدید شیائومی، آماده است تا با مشخصات فنی و طراحی پیشرفته، بازار گوشی‌های هوشمند را متحول کند. این گوشی هوشمند پرچم‌دار قرار است با دوربین‌های پیشرفته و عملکرد بی‌نظیر، استانداردهای عکاسی با موبایل را به سطح جدیدی برساند و جایگاه شیائومی را در بازار گوشی‌های هوشمند تقویت کند.
شیائومی ۱۵ اولترا به یک سنسور دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، لنزهای تله‌فوتو و اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی و لنز پریسکوپ ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود

یکی از ویژگی‌های جذاب افشاشده درباره‌ی شیائومی ۱۵ اولترا، دوربین پریسکوپی ۲۰۰ مگاپیکسلی آن است که مشابه طراحی ویوو ایکس ۱۰۰ اولترا است و امکان زوم اپتیکال با کیفیت خیره‌کننده را فراهم می‌کند. سنسور بزرگ تله‌فوتو پریسکوپی قابلیت زوم این گوشی را بسیار بهبود می‌بخشد و آن را به ابزاری قدرتمند برای عکاسی موبایلی تبدیل می‌کند. طراحی کلی ماژول دوربین از شیائومی 12S اولترا الهام گرفته است. باوجوداین، چیدمان داخلی لنزها در این مدل دستخوش تغییراتی شده است تا عملکرد بهتری ارائه دهد.

طرح‌های منتشرشده نشان می‌دهند که شیائومی ۱۵ اولترا به سیستم دوربین چهارگانه مجهز خواهد شد که احتمالاً مشخصات زیر را شامل خواهد کشید:

    دوربین اصلی: ۵۰ مگاپیکسلی، یک اینچی

    دوربین تله‌فوتو: ۵۰ مگاپیکسلی، زوم اپتیکال ۳ برابری

    دوربین اولترا واید: ۵۰ مگاپیکسلی

    دوربین تله‌فوتو پریسکوپی: ۲۰۰ مگاپیکسلی HP9، سنسور ۱/۱.۴ اینچ، فاصله‌ی کانونی ۱۰۰ میلی‌متری

شیائومی‌تایم می‌نویسد که این سنسورهای پیشرفته به کاربران امکان می‌دهد تا تصاویری با کیفیت استودیویی و زوم اپتیکال بی‌نظیر و قابلیت‌های عکاسی گسترده را تجربه کنند. شیائومی ۱۵ اولترا با این مشخصات فنی، استانداردهای عکاسی با موبایل را ارتقا می‌دهد و به ابزاری قدرتمند برای عکاسان حرفه‌ای تبدیل می‌شود.

https://stnews.ir/short/eGmXG
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: