دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی ,علمی، پژوهشی و فناوری

معرفی رئیس جدید خانه نخبگان هرمزگان

در مراسمی با حضور جانشین سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان و رییس دانشگاه پیام نور، رئیس جدید خانه نخبگان هرمزگان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : در مراسمی با حضور جانشین سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان و رییس دانشگاه پیام نور، رئیس جدید خانه نخبگان هرمزگان معرفی شد.

 منصور فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان امروز در مراسم معارفه یاسین پرموته رییس خانه نخبگان هرمزگان با اشاره به تشکیل ۱۰ کارگروه تخصصی برای بررسی مشکلات حوزه‌های مختلف استان و ارائه راهکار مناسب، در خانه نخبگان هرمزگان، افزود: اکنون سامانه خانه نخبگان نیز برای عضو گیری راه اندازی شده است.

وی عنوان کرد: پس از شناسایی نخبگان استان، از آنان در کارگروه‌های متناسب با تخصصشان استفاده می‌شود تا بتوانند نسبت به حل مسائل و موضوعات و معضلات استان راهکار ارائه دهند.

سردار هدایت الله  امیری جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان هم در این مراسم با اشاره به گام دوم انقلاب و لزوم تمدن سازی در این گام و تاکید بر اجرایی سازی منویات رهبر معظم انقلاب گفت: علاوه بر تلاش برای عبور از مرز‌های علمی باید بدنبال تمدن سازی اسلامی باشیم.

سردار  امیری افزود: در تغییر‌های نظم جهان امروزی نیاز به راه میان‌بر داریم و رهبر فرزانه انقلاب اصلی‌ترین ظرفیت این مسیر را استفاده از جوانان بیان فرموده‌اند.

وی تصریح کرد: بسیج از ظرفیت انسانی و علمی خوبی برخوردار است و از آن می‌توان در جهت جمع شدن نخبگان و بررسی و ارائه راهکار برای حل مشکلات استان استفاده کرد.

حجت الاسلام حسین کرتی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان هم گفت: باید با حمایت و انگیزه بخشی به جامعه نخبگان، آنان را بیش از پیش فعال کنیم.

در پایان این مراسم، یاسین پرموته به عنوان رئیس جدید خانه نخبگان هرمزگان معرفی شد.

https://stnews.ir/short/V5oGQ
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: