علمی، پژوهشی و فناوری

فناوری جدید هندزفری،

هندزفری جدید بوز یکی از رقبای جدی ایرپاد ۴ اپل است

شرکت آمریکایی بوز (Bose) هندزفری جدیدی رونمایی کرده است تا با قابلیت‌های مختلفی مانند فعال‌کردن شاتر دوربین گوشی، می‌تواند رقیب جدی ایرپاد ۴ اپل باشد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : شرکت بوز در‌ادامه‌ی تولیدات هدفون‌های بلوتوثی خود، ایرباد جدیدش به نام QuietComfort را رونمایی کرد. این هندزفری بلوتوثی از قابلیت‌های مختلفی مانند نویز کنسلینگ و شارژ بی‌سیم و عمر باتری تا ۸/۵ ساعت (احتمالاً در حالت خاموش‌بودن نویز کنسلینگ) بهره می‌برد. قیمت هندزفری بلوتوثی مذکور ۱۷۹ دلار تعیین شده که طراحی مدرن و جذابی دارد

هندزفری جدید بوز با نام مخفف QC ایرباد در رنگ‌های مشکی و سفید یا بنفش عرضه می‌شود، از اتصال چند‌نقطه‌ای پشتیبانی می‌کند و با استاندارد IPX4 در‌برابر آب و عرق مقاوم است. این هندزفری قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد دیگری هم دارد؛ از‌جمله ریموت سلفی. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا به‌عنوان شاتر دوربین گوشی از آن استفاده کنند.

هندزفری بلوتوثی بوز با رنگ مشکی

کاربران با استفاده از دستور «Hey Headphones» می‌توانند دستیار صوتی این هندزفری را فعال کنند و گیمرها می‌توانند از حالت «Low-Latency» برای تجربه‌ی بهتر در بازی بهره ببرند. بوز وعده می‌دهد که نویز کنسلینگ QC ایرباد در بهترین کلاس ممکن باشد و هرکدام از هدفون‌های این محصول برای ارائه‌ی هر‌چه بهتر این قابلیت، سه میکروفون دارند.

هدفون جدید بوز با برچسب قیمتی مناسب می‌تواند رقیب جدی برای ایرپاد ۴ اپل نویز کنسلینگ باشد. اگرچه این دو محصول ازنظر قیمت تفاوت چندانی با یکدیگر نخواهند داشت، ازنظر طراحی و برخی از قابلیت‌ها با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

https://stnews.ir/short/V10RZ
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: