علمی، پژوهشی و فناوری

بازی و سرگرمی؛

کنسول Nintendo Switch 2 اوایل 2025 عرضه می‌شود

بر اساس گزارش‌ها، کنسول Nintendo Switch 2 در مراحل نهایی توسعه قرار دارد و به احتمال زیاد در ماه‌های مارس یا آوریل سال آینده با ویژگی‌های جدید عرضه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری :  با توجه به گفته‌های روبن مرکادو، مدیرعامل شرکت Blade که لوازم جانبی برای کنسول آینده نینتندو، یعنی Switch 2 تولید می‌کند، کنسول جدید دارای جوی‌کان‌های مغناطیسی با سیستم قفل برای اتصال ایمن خواهد بود.

اگرچه طراحی دقیق جوی‌کان‌ها هنوز تأیید نشده، اما به احتمال زیاد برای سازگاری با طراحی جدید استیک‌های آنالوگ تغییراتی خواهد داشت.

تصاویر فاش شده اخیر از Nintendo Switch 2، که به نظر واقعی می‌رسند، نشان‌دهنده تغییراتی از جمله جوی‌کان‌های مغناطیسی و دو پورت USB-C است.

همچنین شرکت نینتندو در حال بررسی گزینه‌های دیگری برای استیک‌های آنالوگ است، از جمله استفاده از استیک‌های صاف یا ترک‌پدها، که می‌توانند از ورود گرد و غبار جلوگیری کنند و دوام بیشتری داشته باشند.
احتمال عرضه کنسول Nintendo Switch 2 در اوایل 2025

مدل جدید به احتمال زیاد دارای صفحه‌نمایش 8 اینچی خواهد بود و کمی بزرگ‌تر از مدل اصلی Switch است.

علاوه بر این، بررسی‌های اخیر در فریمور نسخه 18.0.0 Switch نشان می‌دهد که ممکن است این کنسول از قابلیت سازگاری با نسخه‌های قبلی و بازی‌های آن (backward compatibility) پشتیبانی کند.

همچنین یک قابلیت جدید به نام “compat” امکان دارد اجرای بازی‌های بین‌نسلی را فراهم و از سرقت فایل‌ها جلوگیری کند.

اگرچه قیمت کنسول Nintendo Switch 2 هنوز مشخص نیست، اما تخمین‌ها بیانگر آن است که قیمت آن بین 400 تا 500 یورو خواهد بود، که آن را بالاتر از قیمت Nintendo Switch اصلی، اما پایین‌تر از کنسول‌های نسل فعلی قرار می‌دهد.

https://stnews.ir/short/eqvEJ
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: