علمی، پژوهشی و فناوری

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در همایش مدیریت کسب و کار:

آموزش فناوری هوش مصنوعی برای تطابق آموزش‌های مهارتی با فناوری روز ضرورت دارد

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در همایش مدیریت کسب و کار که در راستای جهش تولید با مشارکت مردم و با هدف معرفی کارآفرینان برتر ومهارت آموخته حوزه صنایع غذایی برگزار شد؛ گفت: آموزش فناوری هوش مصنوعی از نظر تطابق آموزش‌های مهارتی با فناوری روز دنیا ضرورت دارد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری از اصفهان: این همایش با حضور محمدرضا مصلحی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان، عباس مهدیان معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل، جمعی از مسئولین ادارات ستادی و واحدها و بیش از 200 نفر از مهارت آموختگان و کارآفرینان صنعت غذا برگزار شد.

فروزان آقائی مؤسس و مدیر آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد جلوه هنر، ایجاد بسترهای لازم برای رشد و شکوفایی خلاقیت در بین مهارت آموختگان و کارآفرینان این حوزه را از مهمترین اهداف این همایش عنوان کرد و اظهار داشت: این همایش را در راستای جهش تولید با مشارکت مردم و در جهت ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان جویای کار برنامه ریزی و برگزار کردیم.  

محمد رضا مصلحی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان نیز اهمیت برگزاری چنین رویدادهایی را مورد تاکید قرار داد و گفت: یکی از اولویت‌های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان بهره مندی از خدمات کسب و کار و کارآفرینی با توجه به دارا بودن مربیان صاحب تجربه و مهارت است. 

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم این ظرفیت را در صنعت، خدمات ، کشاورزی و فرهنگ اشاعه دهیم.

مصلحی در ادامه اهمیت آموزش‌های مهارتی در سند ملی هوش مصنوعی و اینکه این سند بر اساس تبیین اهمیت تطابق آموزش‌ها با فناوری روز دنیا و فاصله گرفتن از آموزش‌های صرفاً سنتی اجرا می گردد را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این  موضوع تعامل آموزش و پرورش، دانشگاهها و سازمان آموزش فنی و حرفه ای در راستای ارتقای مهارت دانشجویان و جوانان جویای کار با هدف تعالی سازمانی دارای اهمیت است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

برگزاری کارگاه آموزشی با حضور مهندس عباس رحمتی مربی کارآفرینی آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، سخنرانی‌های فروزان آقایی مؤسس و مدیر آموزشگاهه‌ای فنی و حرفه ای آزادجلوه هنر، ابراهیم قلعه‌ای مدرس آشپزی و کباب، سمیرا حاجتی مدرس سوسیس و کالباس، آرش کمالی مدرس فست فود، عرفان بهشتی مدرس کافی شاپ از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

 همایش با اهدای جوایز به مدرسین و برگزار کنندگان و اهداء هدیه و تجلیل از کارآفرینان پایان یافت.

 

آموزش فناوری هوش مصنوعی برای تطابق آموزش‌های مهارتی با فناوری روز ضرورت دارد
آموزش فناوری هوش مصنوعی برای تطابق آموزش‌های مهارتی با فناوری روز ضرورت دارد

 انتهای پیام/

https://stnews.ir/short/V7jDx
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: