علمی، پژوهشی و فناوری

کنسول بازی؛

احتمال عرضه نسخه جدید کنسول دستی Legion Go

شرکت لنوو به‌ صورت غیرمستقیم به احتمال عرضه نسخه جدید کنسول دستی Legion Go اشاره کرده است.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری :  کنسول دستی Legion Go با استفاده از پردازنده‌های Ryzen Z1 APU از AMD وارد بازار شد و به عنوان یک جایگزین مناسب برای دستگاه‌هایی مانند ASUS ROG Ally X شناخته می‌شود. با وجود این، هیچ توسعه‌ای در مورد نسخه جدید این کنسول از سوی شرکت لنوو  دیده نشد، اما اکنون این شرکت اعلام کرده است که برنامه‌هایی برای عرضه مدل‌های جدید، به‌ویژه مدل‌های «جمع و جور و سبک» دارد.

به نقل از wccftech، اطلاعات جدید در توضیحات کنسول دستی Legion Go در وب‌سایت رسمی لنوو نشان می‌دهد که این شرکت در حال کار روی یک دستگاه جدید است، که به احتمال زیاد نسخه‌ای کوچک‌تر از مدل اصلی است.

در توضیحات این کنسول آمده که نمایشگر آن ممکن است 7 یا 8 اینچ باشد، در حالی که مدل فعلی دارای صفحه‌نمایش 8.8 اینچی است، که نشان می‌دهد یک مدل کوچک‌تر در حال توسعه می‌باشد. علاوه بر این، در توضیحات مطرح شده که این دستگاه دارای پورت HDMI و سیستم خنک‌کننده دو فن است، ویژگی‌هایی که در مدل فعلی موجود نیست.

اشاره‌ غیرمستقیم لنوو به عرضه کنسول دستی جدید Legion Go

با توجه به اینکه توضیحات دستگاه به‌تازگی به‌روزرسانی شده‌اند، امکان دارد نشان‌دهنده این باشد که مدل «کوچک‌تر و قوی‌تر» به زودی به بازار عرضه خواهد شد. در حال حاضر از نظر مشخصات اطلاعات دقیقی نداریم، اما با توجه به اینکه شرکت لنوو قصد دارد کنسول دستی جدید را به عنوان یک «پیکربندی» از مدل اصلی Legion Go به فروش برساند، ممکن است قطعات داخلی مشابهی، به‌ویژه از نظر پردازنده داشته باشد.

بازار کنسول‌های دستی به تازگی کمی کاهش یافته است، چرا که منتظر ورود معماری‌های جدید به صنعت هستند.

ما در گذشته دیده‌ایم که MSI از SoC‌های Lunar Lake اینتل در کنسول دستی “Claw” خود استفاده کرده و انتظار داریم که سازندگان دیگر نیز از پردازنده‌های Strix Point جدید AMD استفاده کنند، که بازار را رقابتی‌تر خواهد کرد. برای لنوو نیز این شرکت می‌تواند با محصولات متعدد وارد بازار شود، اما اکنون هیچ اطلاعات قطعی وجود ندارد.

https://stnews.ir/short/V7j96
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: