پزشکی و سلامت ,واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان

از طرح‌های دانش بنیان در حوزه اعتیاد حمایت می شود

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران گفت: این شورا از طرح های دانش بنیان در حوزه های مختلف مبارزه با مواد مخدر حمایت می کند.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : منوچهر لرنی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پردیس که به ریاست فرماندار شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به محدود بودن بودجه دولت استفاده از ظرفیت خیرین در بحث صیانت و اشتغال بهبود یافتگان امری مهم و ضروری می باشد که انتظار میرود فرمانداران شهرستانهای شرق استان این موضوع را در اولویت  برنامه های مبارزه با مواد مخدر شهرستان مربوطه قرار دهند.

وی افزود: اعتیاد علت العلل آسیبهای اجتماعی جامعه امروزی است و امروزه بیشتر طلاق ها ریشه در اعتیاد دارد و بیشترین افراد زندانی در ندامتگاههای سراسر کشور مرتبط با اعتیاد و مواد مخدر می باشند و دولت جمهوری اسلامی ایران هزینه های هنگفتی را صرف مبارزه همه جانبه با مواد مخدر می نماید.   

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران، شهرستان پردیس را به دلیل جدید التاسیس بودن آن نیازمند حمایت بیشتر مسئولین استان دانست و بر آمادگی شورای شرق در جهت رفع مشکلات حوزه مواد مخدر آن شهرستان اعلام کرد.

در ادامه جلسه، قضاتلو  فرماندار شهرستان پردیس گفت : سهم هریک از دستگاهها در حوزه مواد مخدر باید مشخص شود  و دستگاهها در هر جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گزارش عملکرد خود را ارائه دهند زیرا به صرف تشکیل جلسه شورا مشکلات مواد مخدر حل نخواهد شد و فرمانداری نیز بر عملکرد دستگاهها در این حوزه نظارت دقیق خواهد کرد.

مبارزه همه جانبه با مواد مخدر عزم جدی همه دستگاههای حاکمیتی نظام را می طلبد

همچنین منوچهر لرنی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر شهرستان پیشوا که به ریاست فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آن شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اعتیاد به مواد مخدر بعنوان یک پدیده چند وجهی در ایجاد آسیب های اجتماعی است همچنین یک تهدید استراتژیک علیه امنیت اجتماعی در قالب جنگ نرم پیاده می شود که هدف گذاری آن آسیب رساندن به سرمایه انسانی  می باشد.

وی افزود: مبارزه با اعتیاد منحصر به دستگاه خاص نیست بلکه همه دستگاه های اجرای در این زمینه نقش دارند و در اجرای فرایند مقابله طراحی حکمرانی مطلوب از راهبرد تا اقدام با رویکرد اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر ضروری است.

در ادامه تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا افزود: اولویت ما درسطح شهرستان پیشوا اجرای طرح یاریگران نزدگی است.

https://stnews.ir/short/eRlKX
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: