علمی، پژوهشی و فناوری

ظرفیت‌های گسترده شرکت دانش بنیان،

استفاده‌ از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای توسعه گردشگری کرمانشاه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای توسعه گردشگری استان را یک ضرورت عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : داریوش فرمانی در بازدید از تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه گردشگری که در مرکز جهاد دانشگاهی کرمانشاه مستقر هستند، اظهار کرد: نو آوری و خلاقیت یکی از نیازهای اساسی گردشگری استان به ویژه در حوزه تبلیغات، معرفی، طراحی محصول و بازاریابی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان ظرفیت ویژه‌ای در این حوزه هستند که باید از توانایی آن‌ها برای توسعه گردشگری و صنایع‌دستی استفاده کرد.

او تاکید کرد: توجه به روش‌های نوین در حوزه تبلیغات و معرفی یکی از نیازهای اساسی گردشگری استان است و بدون تردید متخصصان این حوزه باید به یاری ما بیایند.
فرمانی گفت: آماده هرگونه همکاری و تعامل با این مجموعه‌ها هستیم و اگر طرح‌هایی در این زمینه ارائه شود از آن استقبال و حمایت می‌کنیم.

او افزود: همچنین در حوزه صنایع‌دستی نیز کمک به طراحی محصول و بازاریابی با استفاده از امکانات نوین و کاربردی این مجموعه‌ها می‌توانند به توسعه صنایع‌دستی استان کمک کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه تصریح کرد: جوانان متخصص کرمانشاهی با تکیه بر علم و دانش روز می‌توانند برای تحول آفرینی در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی استان نقش و جایگاه ویژه‌ای داشته باشند.

او تاکید کرد: در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی فرصت‌های بیشماری وجود دارد که می‌تواند محل رجوع و فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان باشد.

فرمانی در خاتمه تاکید کرد: ما به خدمات این مجموعه‌ها نیازمند هستیم و از ایده‌های خلاقانه در حوزه‌های ماموریتی اداره‌کل حمایت خواهیم کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در این بازدید از مجموعه‌های دانش بنیان کرمانشاه گشت، گروه رسانه‌ای اُساج و مرکز شتابدهی گردشگری و نیز کارگاه‌های حمایتی صنایع‌دستی مستقر در ساختمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه بازدید کرد

در این بازدید رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه و معاونین توسعه و مدیریت و  گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی را همراهی کردند.

https://stnews.ir/short/V1RyG
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: