پزشکی و سلامت ,علمی، پژوهشی و فناوری

افتتاح اولين دپارتمان آموزش بالينی پرستاری كشور در بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل

اولين دپارتمان آموزش بالينی پرستاری كشور در بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری از اردبیل : روز یکشنبه ۱۱ شهریورماه ۱۴۰۳ اولين دپارتمان آموزش بالينی پرستاری كشور در بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل افتتاح شد.

دكتر ناصر مظفری، رئيس دانشكده پرستاری و مامايی دانشگاه در این مراسم گفت: هدف اصلی آموزش پرستاری و مامايی، به كاربردن موارد آموخته شده در بالين و محيط واقعی و افزايش قدرت تصميم گيری در شرايط واقعی است و هرچه آموزش تئوريك به آموزش عملی و محيط واقعی نزديك تر باشد دسترسی به كيفيت آموزش و تربيت نيروی متخصص آسان‌تر خواهد بود.

وی اظهارداشت: استان اردبيل با داشتن ۶ دانشكده پرستاری با بيش از ۱۵۰۰ دانشجو، نيازمند فيلدهای بالينی تخصصی و متعدد است و بیمارستان آموزشی و درمانی امام خمينی (ره) بعنوان بزرگترين بیمارستان استان، بار زياد آموزش بالينی پرستاری، مامايی، فوريت های پزشكی و اتاق عمل اين دانشكده ها را بر عهده دارد، لذا نيازمند امكانات و فضای مناسب برای اساتيد، مربيان و دانشجويان هست.  

مظفری با اشاره به افتتاح دپارتمان پرستاری و استقرار اعضای هيات علمی و مربيان بالين در بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل گفت: این مجموعه بعنوان اولين دپارتمان آموزش بالينی پرستاری در كشور است و جا دارد از رئيس و معاونين دانشگاه و بيمارستان در همراهی و مساعدت برای اين كار بسيار ارزشمند تشكر و قدردانی نمايم.

https://stnews.ir/short/erJBz
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: