علمی، پژوهشی و فناوری

افشاگری جنجالی ایلان ماسک درباره یوفوها

ایلان ماسک در یک افشاگری جنجالی، اطلاعات تازه‌ای درباره یوفوها (UFO) فاش کرده است که می‌تواند پرده از راز این بشقاب پرنده‌ها بردارد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : اسک در یک مصاحبه جدید گفته است که یوفوهای ادعایی که در سراسر دنیا دیده شده‌اند، حیات فرازمینی نیستند، بلکه به احتمال زیاد «برنامه‌های تسلیحاتی» دولت آمریکا هستند که بسیار طبقه‌بندی شده هستند.

ماسک در مصاحبه با تاکر کارلسون فاش کرد که هیچ مدرکی از موجودات فضایی از زمانیکه او مسئولیت شرکت فضایی اسپیس ایکس را بر عهده داشته، ندیده است.

ماسک درباره وجود انسان و جهان نیز اعتراف کرد: «خیلی چیزها وجود دارند که ما نمی‌دانیم». «اینکه از کجا آمده‌ایم؟ بیگانگان کجا هستند؟»

ماسک در این مصاحبه ادعا کرد که دولت آمریکا احتمالا به طور منظم در حال آزمایش «هواپیماهای جدید، موشک‌های جدید و چیزهایی از این قبیل» است که کاملا طبقه‌بندی شده‌ هستند و حتی کسانی که در رده‌های فرماندهی ارتش ایالات متحده هستند ممکن است از آن مطلع نباشند.

این میلیاردر گفت که بیش از ۶۰۰۰ ماهواره اسپیس ایکس در مدار زمین وجود دارند و تابه‌حال حتی یک بار هم مجبور نشده‌اند اطراف یک فضاپیمای بیگانه مانور دهند.

پاییز سال گذشته، پنتاگون پورتال جدیدی را ایجاد کرد که از طریق آن می‌توان مشاهدات یوفو را گزارش کرد. این سازمان با بررسی نزدیک به ۳۰۰ مورد مشاهده بشقاب پرنده در فاصله بین ۳۱ آوریل ۲۰۲۲ تا ۳۰ آوریل ۲۰۲۳ اعلام کرد که برخی از این اشیاء پرنده، قابلیت‌های عملکردی عجیبی از جمله حرکت با سرعت بالا و مانورپذیری غیرمعمول را نشان می‌دهند.

با این‌حال در گزارش پنتاگون، هیچیک از موارد مشاهده شده، به طور مستقیم به فعالیت‌های بیگانگان نسبت داده نشده است.

ماه گذشته، کریستن گیلی‌براند، سناتور نیویورک گفت که کنگره آمریکا به زودی یک گزارش جدید از پنتاگون درباره یوفوها یا همان بشقاب پرنده‌ها دریافت خواهد کرد.

https://stnews.ir/short/VMzEn
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: