پزشکی و سلامت

اهدای خون  توسط کارکنان بیمارستان کودکان با حضور تیم سیار انتقال خون

به مناسبت فرا رسیدن روز ملی اهدای خون، در اقدامی خداپسندانه، تیم سیار انتقال خون با حضور در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کودکان، از کارکنان این مرکز که تمایل به اهدای خون داشتند، خون دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : به مناسبت فرا رسیدن روز ملی اهدای خون، در اقدامی خداپسندانه، تیم سیار انتقال خون با حضور در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کودکان، از کارکنان این مرکز که تمایل به اهدای خون داشتند، خون دریافت کرد.

در این اقدام خیرخواهانه که به همت روابط عمومی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کودکان برگزار شد، علاوه بر کارکنان مرکز، همراهان بیماران و سایر مراجعه کنندگان به بیمارستان نیز جهت اهدای خون مراجعه نمودند.

امیر حسابی، رئیس مرکز و دکتر سید علیرضا حسینی، مدیر مرکز نیز با حضور در جمع اهداکنندگان، به این حرکت خداپسندانه پیوستند.

امیر حسابی در خصوص این اقدام بیان کرد: اهدای خون، اهدای زندگی است و این اقدام ارزشمند، گامی مهم در جهت تأمین خون مورد نیاز بیماران به شمار می‌رود.

حسابی افزود: گفتنی است مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کودکان همواره در راستای انجام فعالیت‌های خیرخواهانه و اجتماعی پیش قدم بوده است و سال گذشته نیز در روز جهانی اهدای خون اقدام به برگزاری رویدادی مشابه نمود که با استقبال همکاران مواجه شد.

امیر حسابی ضمن تشکر از تمامی همکارانی که در این حرکت خداپسندانه مشارکت کردند، استمرار این اقدامات را از عوامل مهم ترویج روحیه انسان دوستی و تأمین نیاز بیماران بر شمرد.

https://stnews.ir/short/NBdgK
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: