علمی، پژوهشی و فناوری

هدفون‌های بی‌سیم Liberty 4 Pro انکر،

با فناوری حذف نویز پیشرفته معرفی شدند

انکر را هدفون‌های بی‌سیم Liberty 4 Pro را با قیمتی مناسب، کیف مسافرتی، قابلیت حذف نویز عالی، عمر باتری طولانی و کیفیت صدای عالی رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : انکر هدفون‌های جدید TWS خود، یعنی Liberty 4 Pro را معرفی کرد. این ایربادهای کاملاً بی‌سیم استاندارد جدیدی برای حذف نویز و عملکرد صوتی تعیین می‌کنند. طبق اعلام انکر، هدفون‌های بی‌سیم مذکور به هفت حسگر مستقل مجهز شده‌اند که شامل شش میکروفون و یک فشارسنج است. به‌گفته‌ی شرکت، این ترکیب سنسوری امکان دستیابی به یکی از بهترین عملکردهای حذف نویز فعال در بازار را فراهم می‌کند.

گیرموچاینا می‌نویسد که سیستم تطبیق خودکار انکر که ادعا می‌شود هر ۰/۳ ثانیه تنظیمات را به‌روز می‌کند، سبب سازگاری بی‌نظیر هدفون‌ها با محیط‌های مختلف می‌شوند و در‌نتیجه، حذف نویز مناسبی را در هر شرایطی تضمین می‌کند.

انکر، هدفون‌های جدید TWS خود، یعنیLiberty 4 Pro را معرفی کرده است

علاوه‌بر قابلیت حذف نویز برجسته، Liberty 4 Pro با کیس شارژ هوشمند خود که امکان کنترل لمسی تنظیمات را فراهم می‌کند، استقلال بیشتری به کاربر می‌دهد. همچنین، عمر باتری طولانی این هدفون‌ها اطمینان از لذت‌بردن طولانی‌مدت از موسیقی را بدون نگرانی از اتمام شارژ باتری تضمین می‌کند.

هدفون‌های Liberty 4 Pro با بهره‌گیری از سیستم دو درایور پیشرفته (۱۰/۵ میلی‌متری برای بیس و توییت برای تریبل)، تجربه‌ای صوتی غنی و دقیق را ارائه می‌دهند. این هدفون‌ها با تعادل بین فرکانس‌های مختلف، صدای متعادل و فراگیری را ایجاد می‌کنند.

همچنین، شش میکروفون تعبیه‌شده در‌کنار فناوری حذف نویز فعال، کیفیت تماس‌های تلفنی را بهبود چشمگیری می‌بخشد و اطمینان از شنیده‌شدن واضح صدای شما را فراهم می‌کند. در‌حال‌حاضر، این هدفون‌ها در ایالات متحده با قیمت ۱۳۰ دلار در‌دسترس است. ناگفته نماند که مشتریان کیف مسافرتی نیز دریافت می‌کنند.

https://stnews.ir/short/N2ovr
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: