پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و نوآوری ,علمی، پژوهشی و فناوری

بررسی راهکارهای بومی‌سازی کاتالیست‌های صنعت فولاد در تیرماه ۱۴۰۳

بیست و پنجمین دوره آموزشی صنعت کاتالیست در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۹ و ۲۰ تیرماه ۱۴۰۳ در مرکز همایش های کوشک وزارت نفت با مشارکت مرکز نوآوری و فناوری سروینو و شرکت نفت و گاز سرو برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری :  به نقل از روابط عمومی مرکز نوآوری و فناوری نفت و گاز، صنعت کاتالیست کشور همواره در مسیر خودکفایی و نوآوری گام برداشته است. در همین راستا، بیست و پنجمین دوره کارگاه های آموزشی کاتالیست های هتروژن با رویکرد کاتالیست‌های فرآیند احیاء مستقیم آهن، فرصتی ارزشمند برای تبادل دانش و تجربیات در این زمینه بین صنعت کاتالیست و صنعت فولاد را فراهم می کند.

این کارگاه آموزشی با تمرکز بر بومی سازی دانش کاتالیست در صنعت فولاد، نوآوری را به عنوان عنصر اصلی خود معرفی می کند. نفت و گاز سرو نیز به عنوان برگزار کننده این رویداد، در سال گذشته با صادرات کاتالیست های استراتژیک به سه کشور جهان، نشان داد که تعهد به نوآوری و رقابت در بازارهای جهانی را در اولویت های اصلی خود قرار داد. در سال گذشته این شرکت دانش بنیان به عنوان برترین شرکت دانش بنیان صادراتی پنج ستاره از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انتخاب شد.

https://stnews.ir/short/eoOKe
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: