همایش‌ها و جشنواره‌ها

برگزاری همایش بزرگ بانوان کارآفرین خراسان شمالی

همایش بزرگ بانوان کارآفرین خراسان شمالی، در سالن همایش دهکده مقاومت بسیج شهرستان بجنورد به همت بسیج صنعت و معدن و با همکاری اداره کار، امور بانوان استانداری و سایر دستگاه‌ها، جهت تقدیر از بانوان برتر استان و با هدف رفع موانع تولید کارآفرینان و اعتلای اقتصادی برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری : محمد براتی، جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در اقشار بسیج گفت : هدف همایش توسعه‌ی تولید با مشارکت مردم و رفع موانع تولید کارآفرینان می باشد.

براتی بیان کرد: در سفر مقام معظم رهبری به استان فرمودند «این استان نخبه خیز است».

او در ادامه افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری خراسان شمالی جز ده استان برتر کشوری از لحاظ نیروی انسانی و نخبه پروری می باشد، پس باید دستگاه‌های متولی اشتغال کمک کنند تا به پیشرفت برسیم.

جانشین فرمانده سپاه اقشار بسیج اظهار داشت: بانوان نقش خیلی مهمی در جامعه دارند و دارای اعتماد به‌نفس و دقت و حس همدوستی خوبی هستند و می توانند توازن خوبی بین کار مادری و اشتغال ایجاد کنند.

او افزود: بانوان می توانند هر خانه را تبدیل به کارخانه کنند و در تحقق گام دوم انقلاب خیلی موثر باشند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در اقشار بسیج گفت: خراسان‌شمالی ظرفیت بالایی در جهت رشد و اعتلای اقتصادی دارد و بانوان در این زمینه می‌توانند نقش‌آفرینی موثری داشته باشند.

براتی ادامه داد: امروزه خراسان‌شمالی علی‌رغم تمام تلاش هایی که دارد، از آن جایگاه اقتصادی مناسب خود که باید داشته باشد بازمانده و بایستی تلاش‌هایی در جهت شکوفا کردن اقتصاد استان صورت گیرد.

گفتنی است در سال گذشته ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به کارآفرینان خراسان‌شمالی اعطا شد که این مقدار در سال جاری به ۲۳۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

در همایش بزرگ بانوان کارآفرین حدود 300 بانوی کارآفرین خراسان شمالی حضور داشتند و به شرح خواسته های خود پرداختند.

https://stnews.ir/short/eR964
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: