علمی، پژوهشی و فناوری

توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان و آموزشگاه آزاد جلوه هنر؛

برگزاری همایش مدیریت کسب و کار صنایع غذایی در راستای جهش تولید با مشارکت مردم

همایش مدیریت کسب و کار با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان و آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد جلوه هنر و در راستای جهش تولید با مشارکت مردم برگزار می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری از اصفهان: محمدرضا مصلحی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان  با اعلام این خبر گفت: با هدف جهش تولید با مشارکت مردم و در راستای معرفی کارآفرینان برتر مهارت آموخته حوزه صنایع غذایی؛ همایش مدیریت کسب و کار با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد جلوه هنر در حوزه صنایع غذایی به مدیریت فروزان آقایی در تاریخ 31 مرداد 1403 در محل سالن اجتماعات مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید بهشتی اصفهان برگزار می گردد. 

آقائی نیز بیان داشت: هدف از برگزاری این رویداد را، ایجاد بسترهای لازم برای رشد و شکوفایی خلاقیت در بین مهارت آموختگان و کارآفرینان این حوزه در جهت ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان جویای کار، بیان نمود.

مؤسس و مدیر آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد جلوه هنر، گفت:  اهم برنامه‌های این همایش را، سخنرانی مقامات، کارآفرینان و برگزاری کارگاه آموزشی با حضور مهندس عباس رحمتی مربی کارآفرینی آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان و برخی برنامه‌‌های دیگر  است.

انتهای پیام/

https://stnews.ir/short/4kKpz
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: