علمی، پژوهشی و فناوری

توسعه بازیهای کامپیوتری،

به‌روزرسانی جدید بازی Elden Ring منتشر شد

استودیو FromSoftware، توسعه‌دهنده بازی Elden Ring، پس از تعمیر سرورهای خود در تمامی پلتفرم‌ها، به‌روزرسانی 1.13 را منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : به‌روزرسانی 1.13 بازی Elden Ring، دومین به‌روزرسانی بازی پس از بسته الحاقی Shadow of the Erdtree است و اکنون برای PlayStation 4 ،PlayStation 5 ،PC ،Xbox One و Xbox Series X و S در دسترس می‌باشد. این به‌روزرسانی پس از انتشار به‌روزرسانی 1.12.3 در اوایل جولای، که به بهبود مبارزه با Golden Hippopotamus و تغییرات دیگر پرداخت، عرضه شد.

به نقل از رسانه IGN، ناشر بازی، Bandai Namco، نکات به‌روزرسانی 1.13 را منتشر کرده است و چند تغییر مهم در آن وجود دارد. یکی از تغییرات مهم و جالب توجه برای طرفداران، تغییر پیش‌فرض گزینه‌های OK / CANCEL در هنگام استفاده از “Spectral Steed Whistle” می‌باشد. اکنون پیش‌فرض انتخاب به OK تغییر یافته است.

استودیوی FromSoftware، توسعه‌دهنده بازی Elden Ring، پس از تعمیر سرورهای خود در تمامی پلتفرم‌ها، به‌روزرسانی 1.13 را منتشر کرده است.

با وجود این، اسامی برخی کارکنان که از تیتراژ حذف شده بودند، هنوز به آن اضافه نشده‌اند. در نکات به‌روزرسانی قبلی آمده بود که:

    «در به‌روزرسانی 1.12، خطایی در تیتراژ بازی وجود داشت. این مشکل در به‌روزرسانی بعدی اصلاح خواهد شد.»

بازی Elden Ring یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین بازی‌های ویدیویی سال‌های اخیر می‌باشد، که تاکنون 25 میلیون نسخه فروش داشته است. بسته الحاقی Shadow of the Erdtree نیز علی‌رغم نیاز به سخت‌افزاری قدرتمند، موفقیت بزرگی داشت و فقط در سه روز، پنج میلیون نسخه به فروش رساند.

https://stnews.ir/short/4yQK1
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: