همایش‌ها و جشنواره‌ها

دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت؛

تربیت کنشگران جوانی جمعیت هدف مهم رویداد جایزه ملی است

آیین اختتامیه دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در هرمزگان باحضور شرکت کنندگان، فعالان، داوران و اساتید رویداد همچنین مدیران و مسئولان استانی، فردا سه شنبه ۹ مردادماه در سالن تأمین اجتماعی بندرعباس برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری: مدیرکل امور بانوان استانداری هرمزگان، شناسایی و معرفی فعالان و برگزاری دوره آموزشی ویژه کنشگران جوانی جمعیت را اهداف مهم رویداد جایزه ملی دانست.

 محدثه درویشی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان در خصوص دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در هرمزگان، گفت: این دوره از رویداد با رویکرد تخصصی و همکاری مرکز جهاد دانشگاهی استان در حال برگزاری است مرحله اطلاع‌رسانی فراخوان این رویداد از اردیبهشت‌ماه آغاز و آثار فعالان این بخش در محورهای رسانه، هنر، نخبگان، خانواده، مدیران و دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های مردم نهاد، گروه‌های جهادی دریافت شده است.

درویشی درخصوص آثار رسیده به دبیرخانه رویداد، توضیح داد: بیش از ۱۲۰ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه رسیده که توسط داوران بررسی و آثار برگزیده انتخاب شدند و فردا سه شنبه ۹ مردادماه در آیین اختتامیه، برگزیدگان معرفی و تقدیر خواهند شد.

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان با اشاره به ضرورت ایجاد روحیه و جلب توجه بیشتر اقشار مختلف به موضوع جمعیت و فرزندآوری در سطح استان اظهارداشت: تربیت کنشگر جمعیت از اهداف مهم رویداد است که در کنار شناسایی و معرفی فعالان این عرصه، دنبال می‌شود درهمین راستا با هدف گفتمان‌سازی مسئله جمعیت و بیان آثار مثبت افزایش جمعیت، دوره آموزشی دو روزه‌ای نیز از روزگذشته آغازشده و ۱۳۰ نفر از فعالان و علاقمندان به این حوزه مهم در این دوره شرکت دارند.

وی ضمن قدردانی از همکاری اموربانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان در برگزاری باکیفیت کارگاه آموزشی، افزود: در این دوره اساتید صاحب‌نظر در زمینه جمعیت مباحثی درخصوص اثرات افزایش و جوانی جمعیت در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با ارائه راهکارها و افزایش توان پاسخگویی به شبهات جمعیتی را با کنشگران و کارشناس مطرح می کنند.

گفتنی‌ست آیین اختتامیه دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در هرمزگان باحضور شرکت کنندگان، فعالان، داوران و اساتید رویداد همچنین مدیران و مسئولان استانی، فردا سه شنبه ۹ مردادماه در سالن تأمین اجتماعی بندرعباس برگزار خواهد شد.

https://stnews.ir/short/VwJ8l
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: