علمی، پژوهشی و فناوری

تصاویر اولیه وان پلاس ۱۳ منتشر شد

شرکت وان‌پلاس به‌تازگی اولین تصویر رسمی پرچم‌دار آینده‌ی خود، یعنی وان پلاس ۱۳ را منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : لوئیس لی، رئیس وان‌پلاس چین، در صفحه‌ی شبکه‌ی اجتماعی ویبو خود تصویری از پنل جلویی وان پلاس ۱۳ به‌اشتراک گذاشت. در این تصویر، نمایشگری با حاشیه‌های بسیار باریک و حفره‌ای کوچک برای دوربین سلفی در وسط آن دیده می‌شود.

به‌نقل از گیزموچاینا، یکی از ویژگی‌های اصلی وان پلاس ۱۳، استفاده از نسل دوم صفحه‌نمایش شرکت BOE است. به‌گفته‌ی شرکت سازنده، این صفحه‌نمایش عملکردی بسیار بهتر از نسل قبلی خود ارائه می‌دهد. این در حالی است که نسل قبلی آن، یعنی وان پلاس ۱۲، به صفحه‌نمایش نسل اول شرکت BOE با حداکثر روشنایی ۴۵۰۰ نیت، رزولوشن ۳۱۶۸ در ۱۴۴۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، پشتیبانی از فناوری PWM با فرکانس ۲۱۶۰ هرتز و تراکم پیکسلی ۵۱۰ پیکسل‌براینچ مجهز بود.

وان پلاس ۱۳ از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام و حداکثر ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5X بهره خواهد برد. گزارش‌ها حاکی از آن است که انرژی لازم برای کار با این گوشی را باتری ۶,۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع سیمی ۱۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی تأمین خواهد کرد.

طراحی کلی OnePlus 13 درمقایسه‌با نسل قبلی تغییر کرده است. ماژول دوربین در پنل پشتی گوشی به‌صورت مستطیلی و برجسته طراحی شده است. دوربین سه‌گانه پرچم‌دار آینده‌ی وان‌پلاس متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین، احتمالاً در پنل جلویی آن شاهد استفاده از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهیم بود. انتظار می‌رود که این گوشی گواهی IP69 را دریافت کند و دربرابر گردوغبار و آب بسیار مقاوم باشد.

تاریخ دقیق عرضه‌ی وان پلاس ۱۳ هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده است. بااین‌حال با‌توجه‌به اطلاعات موجود، انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند در ماه‌های آینده رونمایی شود.

https://stnews.ir/short/VdgZm
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: