علمی، پژوهشی و فناوری

فناوری جدید شیائومی،

تلویزیون ۲۰۲۵ پیشرفته شیائومی با پنل ۱۴۴ هرتز از راه رسید

تلویزیون 4K جدید شیائومی با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و فناوری‌های پیشرفته راهی بازار بین‌المللی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : شیائومی تلویزیون جدید TV S Mini LED را در وب‌سایت جهانی خود فهرست کرده است. بدین‌ترتیب این تلویزیون به‌زودی راهی بازارهای بین‌المللی خواهد شد.

جدیدترین تلویزیون شیائومی فریم فلزی یکپارچه با بدنه‌ی یکپارچه دارد که نسبت صفحه به بدنه‌ی بالایی را ارائه می‌دهد. TV S Mini LED از پنل LCD (با چراغ Mini LED و لایه‌ی کوانتوم‌دات) با ۵۱۲ ناحیه‌ی نوری بهره می‌برد تا کنترل نور و کنتراست بهتری ارائه دهد. نمایشگر تلویزیون می‌تواند به حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت برسد.

مشخصات تلویزیون Mini LED 2025 شیائومی
Xiaomi

نمایشگر تلویزیون جدید شیائومی اندازه‌ی ۷۵ اینچ، وضوح 4K، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و فناوری MEMC برای جلوگیری از تاری حرکت دارد که آن را برای تماشای صحنه‌های ورزشی، فیلم و بازی مناسب می‌کند. افزون‌براین، TV S Mini LED از استانداردهای Dolby Vision IQ و Dolby Atmos برای تجربه‌ی صوتی و تصویری فراگیر، به‌ویژه محتوای IMAX Enhanced پشتیبانی می‌کند. نمایشگر تلویزیون ۹۴ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و فناوری پردازش رنگ اختصاصی شیائومی نیز عمق رنگ و جزئیات تصاویر را افزایش می‌دهد.

تلویزیون جدید شیائومی می‌تواند در حالت بازی، نرخ نوسازی تصویر را به ۲۴۰ هرتز برساند. این محصول دارای دو پورت HDMI 2.1 است و با پشتیبانی از فناوری AMD FreeSync Premium با تأخیر کم چهار میلی‌ثانیه گیمرها را راضی نگه می‌دارد. قدرت پردازشی تلویزیون شیائومی از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای A73 همراه با فناوری‌های AI PQ و AI SR تأمین می‌شود.

TV S Mini LED سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد و از Wi-Fi 6 پشتیبانی می‌کند. تلویزیون جدید شیائومی سیستم‌عامل Google TV را اجرا می‌کند و کاربران به بیش از ۱۰ هزار اپلیکیشن دسترسی خواهند داشت. امکان استفاده از دستیار گوگل اسیستنت نیز وجود دارد.

شیائومی در زمان نگارش این مقاله، قیمت تلویزیون جدید TV S Mini LED 2025 را اعلام نکرده است.

https://stnews.ir/short/NBm8K
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: