علمی، پژوهشی و فناوری

ساخت محصولات بتنی نوین؛

دیدار با انجمن و گروه فناور بتن جاما سازه

دیدار با تیم بتن انجمن علمی دانشجویی عمران، اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری استان البرز، ابوالفضل ذکائی (معاون دانشگاه آزاد)، در دیدار با تیم بتن انجمن علمی دانشجویی عمران، اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با قدردانی از خدمات و تلاش‌های دانشجویان عضو انجمن‌ها اظهار کرد: فعالیت انجمن علمی و تاثیر فعالیت آن‌ها در بدنه دانشجویی دانشگاه چشمگیر است.

وی ادامه داد: فعالیت در انجمن‌های علمی فرصتی است که سبب ایجاد امید، نشاط و شادی در محیط دانشگاه می‌شود.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر لزوم فعالیت بیشتر انجمن‌ها افزود: انجمن‌های علمی با هدف اصلی آموزش و یادگیری بیشتر برای دانشجویان و انجام کار گروهی به پیشبرد اهداف دانشگاه در زمینه‌های علمی تحقیق و پژوهش کمک می‌کنند.

معاون دانشگاه آزاد اعضای تیم بتن انجمن علمی بتن را جزء بهترین و فعال‌ترین انجمن‌ها دانست و بیان کرد: این انجمن زیر نظر استادان گروه و با همکاری و مساعدت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان توانسته در مسابقات بتن دانشگاه امام حسین(ع) رتبه نخست را کسب کند و این افتخاری برای دانشگاه آزاد است.

در ادامه گزارش علی ابراهیمی(رئیس گروه فناور جاما سازه و محقق بتن) بیان کردند: دانشگاه می تواند محیطی برای کسب تجارب علمی و انجام کارهای علمی اجرایی باشد و با این دیدگاه باعث آشنایی جوانان و دانشجویان مشتاق علم و پژوهش می گردد و بستر خلق کشفیات جدید و آشنایی با استفاده از علم تئوری در عمل و اجرا شوند.

در ادامه وی در مورد کارهای تحقیقی خود گفتند: ما با استفاده از تحقیقات و مطالعات گسترده راهی جدید برای تولید بتن های با کیفیت و با دوام در این حوزه شده ایم. گروه مهندسی جاما سازه محصولات بتنی در شاخه های 1)بتن سبک پرمقاومت 2)بتن سنگین ضد انفجار 3)بتن سبز تولید کرده که هر یک از این محصولات توانایی تولیدات انبوه را داشته و از فاز آزمایشگاهی گذشته اند.

 

انتهای پیام/

https://stnews.ir/short/V10Wo
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: