علمی، پژوهشی و فناوری

رشد شش برابری فروش با ارائه سامانه مربی‌گری الکترونیکی

سامانه‌ای توسط یک مجموعه فناور ارائه شده که به سازمان‌ها و شرکت‌ها در هر سطحی کمک می‌کند تا با تحلیل دقیق نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها و چالش‌ها، استراتژی‌های مؤثر را برای ارتقای سازمان خود تدوین و اجرا کنند.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : برای تجزیه و تحلیل ساختار سازمانی و سبد سرمایه‌گذاری، نیاز به سامانه‌ای بود که سازمان یا شرکت بتواند با استفاده از آن اقدامات استراتژیک موثری را طراحی و اجرا کند. در این راستا یک شرکت ایرانی سامانه مربی‌گری الکترونیکی مدیریت استراتژی ارائه داده است.ایمان الدین مرادی باغ فیضی، مدیرعامل این شرکت عنوان کرد: سامانه مربی‌گری الکترونیکی مدیریت استراتژی به سازمان‌ها و شرکت‌ها در هر سطحی کمک می‌کند تا با تحلیل دقیق نقاط قوت و ضعف، فرصت‌های داخلی و خارجی و همچنین شناخت عمیق از محیط رقابتی، راهبردهای مؤثر را تدوین، برنامه‌ریزی و اجرا کنند.با استفاده از این سامانه، شرکت‌ها قادر خواهند بود مهارت تحلیل خود را ارتقا دهند، گلوگاه‌ها و فرصت‌های کلیدی را شناسایی کنند و به طور موثرتری برای توسعه کسب و کار خود برنامه‌ریزی کنند. سامانه مربی‌گری الکترونیکی مدیریت استراتژی برای طیف وسیعی از سازمان‌ها از جمله شرکت‌های هلدینگ، واحدهای مختلف سازمانی، بخش‌های منابع انسانی، بازاریابی و... مناسب است.وی خاطرنشان کرد: کاربران می توانند با استفاده از این ابزار قدرتمند، ساختار سازمانی و سبد سرمایه‌گذاری خود را به طور دقیق تجزیه و تحلیل کرده و اقدامات استراتژیک مؤثری را طراحی و اجرا کنند و به طور قابل توجهی عملکرد و سودآوری سازمان خود را ارتقا دهند.

مرادی‌ باغ‌فیضی در خصوص بزرگ‌ترین یا مهم‌ترین دستاورد این مجموعه بیان کرد: مهم‌ترین نوآوری مدل و سامانه ما، توانمندسازی مدیران برای ارتقای مستقل سازمان خود است. به جای اتکا به مشاوران خارجی، سامانه ما به مدیران می‌آموزد که چگونه نقش یک مربی حرفه‌ای را ایفا کرده و با تحلیل دقیق نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها و چالش‌ها، استراتژی‌های موثر را برای ارتقای سازمان خود تدوین و اجرا کنند.

وی تصریح کرد: در طول سه سال فعالیت با طیف وسیعی از شرکت‌ها و سازمان‌ها در سطوح مختلف همکاری داشته‌ایم و شاهد نتایج چشمگیری بوده‌ایم. بیش از ۵۰ مورد استفاده موفق در سطح هلدینگ‌ها را به ثبت رسانده‌ایم و به بسیاری از سازمان‌ها در افزایش قابل توجه فروش و شناسایی گلوگاه‌های مانع رشدشان کمک کرده‌ایم. رشد تا شش برابری فروش برخی از مشتریان ما، گواه اثربخشی و کارآمدی سامانه ما است. ما متعهد به توسعه و ارتقای مستمر سامانه خود هستیم تا به مدیران برای رسیدن به اهداف سازمانی خود یاری برسانیم.مرادی در پایان در خصوص استفاده از حمایت‌های معاونت علمی ریاست‌جمهوری گفت: ضمن تشکر از حمایت‌های خوب معاونت علمی در زمینه نقدینگی و افزایش سرعت اخذ تسهیلات نیاز به حمایت بیشتری داریم.

https://stnews.ir/short/Vp9aP
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: