واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان

رویکرد توسعه صنعت کشاورزی استان؛ حمایت از دانش بنیان‌ها

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: رویکرد توسعه صنعت کشاورزی در استان استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان تولیدات بومی است.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری : اکبر فتحی در حاشیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تخصصی ادوات و ماشین آلات کشاورزی نهاده ها و تجهیزات آبیاری و بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت دام و طیور آبزیان و صنایع وابسته ایران با اشاره به محدودیت های که در منابع تولید، کاهش اراضی کشاورزی و کمبود آب وجود دارد، گفت: در صنعت کشاورزی باید از فناوری ها روز استفاده کنیم و  مجبور به استفاده از دانش هستیم.

وی با بیان اینکه باید تمام تلاش ما این باشد که بهره برداری بیشتر از داشته های خود داشته باشیم، افزود: این موضوع تنها با استفاده از ظرفیت دانش بنیان ها ممکن است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه شرکت های بسیاری در حوزه تغذیه، مبارزه با عوامل خسارت زا و... حضور پیدا کردند، افزود: در چند سال گذشته اقدامات خوبی برای استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان انجام شده است.

وی با اشاره به شکل گیری و استقرار شرکت های دانش بنیان در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع غذایی آذربایجان شرقی، گفت: شرکت های مستقر در دهکده در نمایشگاه نیز حضور پیدا کردند و محصولات خود را عرضه می کنند.

فتحی با بیان اینکه رویکرد صنعت کشاورزی در استان استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان تولیدات بومی است، گفت: علاوه بر حمایت های کلی از این شرکت ها در استان، در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی حمایت هابی ویژه ای از دانش بنیان ها می شود.

https://stnews.ir/short/46wMe
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: