همایش‌ها و جشنواره‌ها

جشنواره ملی حکمت

شركت تامین و توسعه زيرساخت خليج فارس برگزيده جشنواره ملی حكمت شد

از شركت تامين و توسعه زير ساخت خليج فارس در دومين جشنواره ملي حكمت بعنوان واحد منتخب در حوزه حمايت از كالاي ايراني تقدير شد

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری :

 

 

شركت تامین و توسعه زيرساخت خليج فارس برگزيده جشنواره ملی حكمت شد

 

 

️از شركت تامين و توسعه زير ساخت خليج فارس در دومين جشنواره ملي حكمت بعنوان واحد منتخب در حوزه حمايت از كالاي ايراني تقدير شد.

 

 

 

 در دومين جشنواره ملي حكمت كه با محوريت حمايت از كالاي ايراني ، ميعاد ملي ،توليد داخلي در محل مركز همايش هاي صدا و سيما باحضور معاون وزير صمت و مديران ارشد صنايع و واحد هاي توليدي از سراسر كشور برگزار شد از دکتر شهروز شجاعي مدير عامل شركت تامين و توسعه زير ساخت خليج فارس با اهداي تنديس و لوح ويژه تقدير شد. 

 

راهكارهاي تحقق اقتصاد دانش بنيان واشتغال مولد، كار و سرمايه و ارتقاء توليد ملي ،بررسي نقش توليد كنندگان حاكميت در حمايت از توليد ملي و كالاي ايراني ،ره يافتهاي توانمند سازي صنايع ملي از طريق توسعه صادرات و ديپلماسي و معرفي مديران و سازمان هاي برگزيده اقتصادي مطابق ماده 20 سياستهاي ابلاغي اقتصاد مقاومتي از جمله موضوعات مورد بحث در اين جشنواره بود.

 

شايان ذكر است شركت تامين و توسعه زير ساخت خليج فارس به عنوان مجري طرح بزرگ سامان دهي فاضلاب بندرعباس و انتقال پساب بازيافت شده ان به صنايع مولد، مبتكر شيوه هاي بديع دانش بنيان با استفاده از ايده ها و امكانات داخلي مي باشد.

 

 

 

 

https://stnews.ir/short/e8kpp
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: