علمی، پژوهشی و فناوری

گوشی موبایل،

شیائومی با ردمی توربو ۴ و پوکو اف ۷ بازار گوشی‌های هوشمند را در اختیار خود می‌گیرد

شرکت شیائومی به تازگی اعلام کرده است که تولید نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود را با نام‌های ردمی توربو ۴ و پوکو اف ۷ آغاز نموده است. پیش‌بینی می‌شود این دو گوشی هوشمند با مشخصات فنی یکسان روانه بازار شوند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، ردمی توربو ۴ که نسخه اصلی این دو محصول شرکت شیائومی به تازگی اعلام کرده است که تولید نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود را با نام‌های ردمی توربو ۴ و پوکو اف ۷ آغاز نموده است. پیش‌بینی می‌شود این دو گوشی هوشمند با مشخصات فنی یکسان روانه بازار شوند.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری :  ردمی توربو ۴ که نسخه اصلی این دو محصول محسوب می‌شود، قرار است در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۵ به صورت رسمی رونمایی شود. با این حال، نسخه بین‌المللی این گوشی با نام پوکو اف ۷ در ماه مه ۲۰۲۵ معرفی خواهد شد.

براساس اطلاعات به دست آمده از پایگاه داده IMEI، ردمی توربو ۴ دارای شماره مدل “2412DRT0AC” بوده و در ابتدا به صورت انحصاری در بازار چین عرضه خواهد شد. نسخه بین‌المللی این گوشی با شماره مدل‌های “2412DPC0AG” (بازار جهانی) و “2412DPC0AI” (بازار هند) روانه بازار می‌شود. انتظار می‌رود هر دو گوشی هوشمند ردمی توربو ۴ و پوکو اف ۷ به جدیدترین پردازنده‌های شرکت کوالکام مجهز شوند. برخی شایعات حاکی از آن است که این گوشی‌ها از تراشه اسنپدراگون ۸ اس نسل ۴ بهره‌مند خواهند بود.

با توجه به اینکه نسخه‌های قبلی این سری گوشی‌ها (ردمی توربو ۳ و پوکو اف ۶) چند ماه پیش رونمایی شده‌اند، پیش‌بینی می‌شود که ردمی توربو ۴ در ماه آوریل ۲۰۲۵ و پوکو اف ۷ در ماه مه ۲۰۲۵ به صورت رسمی عرضه شوند. شرکت شیائومی با معرفی نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود، بار دیگر نشان داده است که در جهت ارائه محصولات باکیفیت و به‌روز به کاربران خود تلاش می‌کند. انتظار می‌رود ردمی توربو ۴ و پوکو اف ۷ با مشخصات فنی قدرتمند و طراحی جذاب، نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند. با این حال، برای کسب اطلاعات دقیق‌تر درباره مشخصات فنی و زمان عرضه این گوشی‌ها باید منتظر اعلام رسمی شرکت شیائومی باشیم.

https://stnews.ir/short/NBm3A
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: