علمی، پژوهشی و فناوری

گوشی هوشمند؛

ظرفیت باتری‌های پرچم‌داران جدید شیائومی، اوپو و ویوو فاش شد

به‌لطف وجود وب‌سایت‌های افشا‌کننده، مشخصات باتری‌های پرچم‌دارانی نظیر X200 ویوو و Find X8 اوپو و شیائومی ۱۵ برملا شده است.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : گوشی‌های پرچم‌دار X200 ویوو و Find X8 اوپو و شیائومی ۱۵ با باتری‌های بسیار بزرگ در طراحی‌های باریک‌تر و ظریف‌تر عرضه خواهند شد که این امر به‌لطف پیشرفت‌های فناوری باتری سیلیکونی امکان‌پذیر شده است.

ویژگی‌های مهم هریک از گوشی‌ها بدین‌شرح‌اند:

    ویوو X200: نمایشگر ۶/۶ اینچی، شارژ سریع ۹۰ وات، باتری ۵,۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی
    Find X8 اوپو: نمایشگر ۶/۵ اینچی، شارژ سیمی ۸۰ وات، بی‌سیم ۵۰ وات، باتری ۵,۷۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی
    شیائومی ۱۵: نمایشگر ۶/۳ اینچی، شارژ سیمی ۹۰ وات، بی‌سیم ۵۰ وات، باتری ۵,۴۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی

شیائومی Mi 15: نمایشگر ۶.۳ اینچی، شارژ سیمی ۹۰ وات + بی‌سیم ۵۰ وات، باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

شیائومی‌تایم می‌نویسد درکنار باتری‌های بزرگ، گزارش‌ها نشان می‌دهند که فناوری شارژ سریع نیز به‌سرعت در حال پیشرفت است. شارژ سریع ۸۰ وات اوپو و ۱۰۰ وات وان‌پلاس و ۹۰ وات ویوو و آیکو و ۹۰ وات شیائومی، استانداردهای جدیدی برای سرعت شارژ دستگاه‌ها تعیین کرده‌اند. این یعنی می‌توان انتظار داشت تا سال ۲۰۲۴، بسیاری از برندها زمان شارژ سریع را ارائه دهند.

هم‌زمان با معرفی این باتری‌های قدرتمند، تراشه‌های جدید دیمنسیتی ۹۴۰۰ مدیاتک و اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام نیز در راه هستند. این تراشه‌ها عملکرد بهتری ارائه خواهند داد و کارایی مصرف باتری را بهبود چشمگیری می‌بخشند.

با‌توجه‌به این پیشرفت‌ها، می‌توان انتظار داشت که در سال ۲۰۲۴ شاهد نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند با باتری‌های قدرتمند و شارژ سریع باشیم. این امر تجربه کاربری را بهبود درخورتوجهی خواهد بخشید و نیاز کاربران به شارژ مکرر را کاهش خواهد داد.

https://stnews.ir/short/V9rqx
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: