علمی، پژوهشی و فناوری

فروشگاه مایکروسافت نرم‌افزار بعدی شما را انتخاب می‌کند

فروشگاه مایکروسافت اخیراً ویژگی جدیدی برای جست‌وجوی خود معرفی کرده که به‌طور خودکار نرم‌افزارهایی را پیشنهاد می‌کند که ممکن است به آن‌ها علاقه داشته باشید.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : با اینکه مایکروسافت کشف ویژگی‌های جدید در نرم‌افزار فروشگاه خود را بسیار آسان کرده است، همه‌ی تغییرات در بخش What’s New ذکر نشده‌اند. بااین‌حال، تحقیقات جامعی صورت گرفته است تا آخرین به‌روزرسانی‌های پنهانی اعمال‌شده‌ی مایکروسافت در برنامه فروشگاه این شرکت برای کاربران ویندوز ۱۱ کشف شوند.

یکی از این تغییرات مهم اضافه‌شدن بخش جدیدی با عنوان Recommended for you در صفحه‌ی نتایج جست‌وجوی فروشگاه مایکروسافت است. علاوه‌بر نمایش حداکثر پنج نمونه از آخرین کلیدواژه‌های جست‌وجو‌شده، صفحه‌ی جست‌وجو اکنون بخشی اختصاصی برای توصیه‌های برنامه دارد.

فروشگاه مایکروسافت نرم‌افزار بعدی شما را انتخاب می‌کند

طبق گزارش xda-developers، سیستم توصیه‌‌ی برنامه (App recommendations) در فروشگاه مایکروسافت کاملاً جدید نیست. درواقع با اسکرول به پایین صفحه‌ی اصلی برنامه، شاهد پیشنهادهایی برای نرم‌افزار و بازی خواهید بود. برخلاف صفحه‌ی نتایج جست‌وجو که تنها سه برنامه برای دانلود بعدی پیشنهاد می‌کند، در اینجا فهرست مفصل‌تری از پیشنهادها دراختیار کاربران قرار می‌گیرد.

علاوه‌بر‌این، همان‌طور‌که افشاگر معروف، Phantomofearth، کشف کرده است، صفحه‌ی Library در فروشگاه مایکروسافت اکنون نوار جست‌وجوی کوچکی دارد. این نوار جست‌وجوی جدید جایگزین منو کشویی مرتب‌سازی برنامه‌ها شده که اکنون به‌سمت چپ منتقل شده است.

فروشگاه مایکروسافت نرم‌افزار بعدی شما را انتخاب می‌کند

بااین‌حال، درحال‌حاضر این قابلیت‌های جدید فقط برای کاربران «ویندوز اینسایدر» در‌دسترس هستند. اگر از این نسخه استفاده می‌کنید، باید برنامه‌ی فروشگاه مایکروسافت را به نسخه‌ی 22406.1401.1.0 به‌روزرسانی کنید تا تغییرات را مشاهده کنید.

شایان ذکر است که حتی پس از به‌روزرسانی به جدیدترین نسخه، ممکن است نوار جست‌وجو در بخش Library را مشاهده نکنید؛ زیرا به‌نظر می‌رسد این قابلیت به‌تدریج در حال انتشار باشد.

https://stnews.ir/short/V9kMn
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: