علمی، پژوهشی و فناوری

عبدالهی مدیر عامل شرکت پیشران توسعه خاجه نصیر طوسی:

مهارت افزایی و سرگرمی مهمترین هدف مسابقه« کاپ ربونیچ» است

عبدالهی مدیر عامل شرکت پیشران توسعه خاجه نصیر طوسی گفت: مهمترین هدف مسابقه« کاپ ربونیچ» مهارت افزایی و سرگرمی برای دانش آموزان علاقمند به عرصه علم و فناوری است که با استقبال خوب دانش آموزان روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری عبدالهی مدیر عامل شرکت پیشران توسعه خاجه نصیر طوسی از شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری خراسان، گفت: حدود 160 نفر از دانش آموزان منتخب سراسر کشور در 8محور در مسابقات «کاپ ربونیچ» شرکت کرده اند.
وی افزود: مسابقات سراسری  مهارت«کاپ ربونیچ» با محورهای نوآوری، ربات تعقیب آتش، ربات مسیر یاب، ربات فوتبالیست بی سیم و ربات کنترل دستی با حضور 160 نفر از دانش آموزان متقاضی سراسر برگزارشد.
این جوان نخبه با بیان اینکه این مسابقات با حضور کودکان 6سال  و نوجوانان 13 سال از 7 استان سراسر کشور برگزارشد، بیان داشت: مهمترین هدف این مسابقه مهارت افزایی و سرگرمی برای دانش آموزان علاقمند به عرصه علم و فناوری است که با استقبال خوب دانش آموزان روبرو شد.
وی افزود: در پایان از همه دانش آموزان شرکت کننده تقدیر خواهدشد و برگزیدگان در مسابقه که به زودی در کرج برگزار خواهدشد، شرکت خواهند کرد.

https://stnews.ir/short/NBmg1
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: