مشاهده اخبار از طریق شبکه های اجتماعیمشاهده
بازار سنجی نادرست، کمبود بودجه، فقدان تیم منسجم، رقابت زیاد، قیمت گذاری نادرست، کیفیتِ پایین محصول، فقدانِ مدل کسب و کار مناسب، عدم توجه به بازاریابی، توجه نکردن به مشتری و زمان سنجی نادرست از عوامل شکست استارتاپ ها به شمار می روند
به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : همه شنیدهایم و میدانیم که بسیاری از استارتآپها شکست میخورند و کسانی که فعالیت استارتآپی را آغاز میکنند، نباید صرفاً به داستان موفقیت استارتآپها ی ایرانی یا جهانی دلخوش شوند و احتمال بالای شکست را فراموش کنند.
در این میان، آگاهی از دلایل شکست استارتآپها ، ممکن است تا حدی ریسک شکست را کاهش دهد. البته به شرطی که این دلایل را به شکل ریشهای و عمیق درک کنیم و بتوانیم مصداقهای آنها را در فضای کسب و کار خود تشخیص دهیم.
دلایل شکست استارتآپها
عوامل اصلی را میتوان به عنوان دلایل شکست استارتآپها در نظر گرفت که ما در اینجا آنها را به شکل فهرستوار مرور میکنیم.
-بازار سنجی نادرست
-کمبود بودجه
-فقدان تیم منسجم
-رقابت زیاد
-قیمت گذاری نادرست
-کیفیتِ پایین محصول
-فقدانِ مدل کسب و کار مناسب
-عدم توجه به بازاریابی
-توجه نکردن به مشتری
-زمان سنجی نادرست
1403/03/22 12:05
1403/03/22 11:56
1403/03/22 11:46
1403/03/22 11:37
1403/03/22 11:34
1403/03/22 10:14
1403/03/22 09:34
1403/03/22 09:32
1403/03/22 08:53