علمی، پژوهشی و فناوری

هوش مصنوعی،

نسخه iOS 18.1 beta 6 با ارتقای هوش مصنوعی برای توسعه‌دهندگان منتشر شد

شرکت اپل به‌ تازگی نسخه آزمایشی ششم سیستم‌عامل iOS 18.1 را همراه با ارتقاهای قابل‌ توجه در حوزه هوش مصنوعی برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : این نسخه آزمایشی، به همراه به‌روزرسانی‌های مشابه برای سایر محصولات اپل مانند: iPadOS، watchOS و macOS، در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفته است تا قبل از عرضه عمومی مورد آزمایش قرار گیرد.

روش نصب نسخه آزمایشی به این صورت است:

آیفون و آیپد: توسعه‌دهندگان می‌توانند با مراجعه به بخش Settings>General > Software Updates > Beta Updates و اتصال Apple ID خود به حساب توسعه‌دهنده، آخرین نسخه آزمایشی iOS 18.1 را دانلود و نصب کنند.

اپل واچ: برای نصب نسخه آزمایشی watchOS 11.1، کافی است برنامه Apple Watch را روی آیفون باز و به بخش Settings>General > Software Updates > Beta Updates مراجعه کنید.

مک: برای نصب نسخه آزمایشی macOS 15.1، ابتدا باید به‌روزرسانی‌های آزمایشی را در تنظیمات سیستم فعال و سپس از بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار، آخرین نسخه را دانلود کنید.

همچنین نسخه‌های آزمایشی tvOS 18.1 و visionOS 2.1 برای توسعه‌دهندگان منتشر شده است. با توجه به اهمیت ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی اپل، این به‌روزرسانی‌ها نقش مهمی در بهبود تجربه کاربری محصولات اپل ایفا خواهند کرد.
اپل نسخه iOS 18.1 beta 6 را با ارتقای هوش مصنوعی برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد

این را باید بدانید که ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی اپل در نسخه‌های آزمایشی برای مدت ۲۰ روز در دسترس توسعه‌دهندگان خواهد بود. همچنین برای نصب نسخه‌های آزمایشی، داشتن یک حساب توسعه‌دهنده اپل الزامی است.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های قبلی، انتظار می‌رود این به‌روزرسانی‌ها به‌ همراه ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی اپل، در تاریخ ۲۸ نوامبر برای عموم کاربران عرضه شود.

https://stnews.ir/short/4ZrLO
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: