علمی، پژوهشی و فناوری

واتس‌اپ به هوش مصنوعی مجهز می‌شود

متا به دنبال تسهیل استفاده از دستیار هوش مصنوعی خود در پلتفرم‌های این شرکت است و اعلام کرده دستیار هوش مصنوعی خود را در اختیار کاربران واتس‌اپ می‌گذارد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : به گفته سایت WABetaInfo، نسخه بتای جدید واتس‌اپ در اندروید به کاربران این امکان را می دهد تا عکسی را به دستیار هوش مصنوعی متا (Meta AI) ارسال کنند، سپس از آن سوال بپرسند یا با استفاده از دستورات تصویر را ویرایش کنند.

متا اخیراً ویژگی‌های تولید تصویر بیشتری را در برنامه اعمال کرده است، از جمله ویژگی که به Meta AI اجازه می‌دهد یک آواتار برای کاربران بر اساس عکس‌های آن‌ها ایجاد کند.

با به‌روزرسانی‌های اخیر، به نظر می‌رسد که واتس‌اپ اکنون در حال بررسی پیشرفت‌های مهم دیگری برای دستیار هوش‌مصنوعی متا است، مانند امکان تعامل آن با تصاویری که به صورت دستی توسط کاربران به اشتراک گذاشته می‌شوند.

با این قابلیت جدید، کاربران قادر خواهند بود در مورد عکس های خود سوالاتی مانند شناسایی اشیاء بپرسند. هوش مصنوعی متا همچنین این ویژگی را برای ایجاد تغییرات در عکس‌ها ارائه می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد تا با اشتراک‌گذاری یک درخواست، تصاویر خود را مستقیماً در چت ویرایش کنند.

 این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که ویرایش‌ها و تنظیمات سریع عکس‌های خود را مستقیماً در برنامه انجام دهند و در زمان صرفه‌جویی کند. 

 قابلیتی که به Meta AI اجازه می‌دهد به عکس‌ها پاسخ دهد و آنها را ویرایش کند در دست توسعه است و در به‌روزرسانی آینده در دسترس خواهد بود.

https://stnews.ir/short/V7oM2
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: