واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان ,علمی، پژوهشی و فناوری

پایان دغدغه نابینایان کشور در خواندن و نوشتن

مشاور و مدیر ارتباطات رسانه ای شرکت دانش بنیان شینا سورن افراز گفت: با قابلیت های موجود در تکنولوژی بدست آمده از سوی متخصصان شرکت دانش بنیان شینا سورن افراز کلیه نابینایان کشور می توانند با ارایه خدمات توسط ربات « شینا » با فرمان صوتی خدمات خواندن و نوشتن

حمید اندرزچمنی در تشریح این خبر اذعان کرد:ربات شینا پس از دریافت فرمان صوتی از سوی فرد نابینا تمام دروس آموزشی اش را می تواند برایش بخواند و آموزش دهد . وبا این قابلیت دیگر نیاز نیست دانش آموز نابینا با خط بریل این کارهای پر زحمت را انجام دهد .

وی بیان کرد: دانش آموز نابینا همچنین می تواند مطالب آموخته را ، یا تکالیفی که معلم داده است را با کمک دستیار صوتی خود با فرمان صوتی تایپ کرده و از شینا بخواهد تا آنها را برای معلمش بفرستد .

چمنی تأکید داشت:تنوع قابلیت های  شینا دستیار صوتی نابینا به گونه ای است که نابینا می تواند با فرمان صوتی خود از ربات شینا بخواهد تا پیامهایی که از دوستان ، همکلاسی ها ، خانم معلم ، پدر و مادر برایش ارسال شده را بخواند و جوابش را آنطور که خود می خواهد برایشان بفرستد .

وی خاطرنشان کرد:همچنین فرد نابینا می تواند از شینا رباتش بخواهد تا برایش موزیک دلخوایش را از گوشی انتخاب و پخش نماید ، یاراخبار و اطلاعات روز ایران و جهان را بهش اطلاع دهد .

چمنی تاکید کرد:این خدمات در جهان با سرمایه گذاری های میلیارد دلاری توسط کمپانی های برند دنیا با قابلیت های متنوع ارایه می شود .

وی یادآور شد:این درحالیست که متخصصان داخلی با پژوهش چند ساله توانسته اند به این دستاورد بومی ملی با حداقل های مالی دست پیدا کنند و بتوانند این دستاورد های علمی را عملی کرده و در اختیار هموطنان خود با حداقل های هزینه ای ارایه نمایند .

مشاور و مدیر ارتباطات رسانه ای شرکت دانش بنیان شینا سورن افرازگفت:سازمانهای متولی هرساله هزینه های هنگفتی را برای ارایه خدمات مختلف به جمعیت هدف خود متحمل می شوند .این در حالیست که در سایه مشارکت و حمایت از جوانان نخبه می توانند پیچیده ترین خدمات را به ساده ترین شکل خود به جمعیت هدف ارایه نمایند .

شرکت دانش بنیان شینا سورن افراز از جمله شرکت هایی است که با شعار « ده سال آرامش ما فدای آسایش شما » هم اکنون به دستاورد های علمی مختلف هوشمند ، فناورانه در ترازملی جهانی رسیده که می تواند با حمایت دولت و ادارات و سازمانها و نهادها خدمات لذت بخشی را همچون :خانه های تمام  هوشمند،ایستگاه های هوشمند سازی شهری ، اداری ، میز خدمات دولتی ، خدمات هوشمندانه برای صنعت و کسب و کارهای مختلف در  کشور ، خدمات علمی و عملی به جامعه دانشجویی دانشگاه ها ، دستیار علمی تمامی مدیران دولتی ، دستیار صوتی ، آموزشی ، مهارت آموزی  ، ترکیب تکنولوژی با  هوش مصنوعی ، برند « هولوروید » به هموطنان ارایه نماید .این خدمات  تنها بخشی کم نظیر از  قابلیت و توانمندی جامعه نخبگی شرکت دانش بنیان  شینا سورن افزار  می باشدکه بشدت نیازمند حمایت است ، تا علومی   که محصول ده سال تحقیق و پژوهش است ، عملی و اجرایی گردد.

https://stnews.ir/short/VMGx4
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: