علمی، پژوهشی و فناوری

فناوری جدید کاسیو؛

کاسیو از ساعت‌های جدید G-SHOCK با عمر باتری ۱۰ ساله رونمایی کرد

کاسیو آمریکا دو مدل جدید GD010 و GA010 از ساعت‌های سری G-SHOCK را معرفی کرده است. این ساعت‌ها برای افرادی طراحی شده‌اند که به دنبال دوام و ظاهری زیبا هستند که باتری با عمر ۱۰ ساله، قابلیت دید واضح و چندین عملکرد را در یک طراحی مقاوم ارائه می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : سری GD010 و GA010 دارای طراحی چند لایه‌ای هستند که تکنولوژی مقاوم را با ظاهری ساده و الهام‌ گرفته از لباس کار ترکیب می‌کند. این مدل‌ها با استفاده از ساختار محافظ هسته کربنی و رزین مبتنی بر مواد زیستی برای قاب و بند، تمرکز G-SHOCK بر پایداری و دوام را نشان می‌دهند.

این سری شامل مدل‌های GD010-1، GD010-3، و GD010-4 است که ساعت‌های دیجیتال کلاسیک و مقاوم G-SHOCK را تازه‌سازی می‌کنند. این ساعت‌ها برای محیط‌های سخت طراحی شده‌اند و با ساختار محافظ هسته کربنی برای محافظت بیشتر، نمایشگر بزرگ LCD و ظاهر دایره‌ای ظریف که به صفحه ظاهری بافت‌دار می‌بخشد، عرضه می‌شوند. آن‌ها ترکیبی از کارایی و ظاهری زیبا را با قیمتی مقرون‌ به‌ صرفه ارائه می‌دهند.
ساعت‌های جدید G-SHOCK با باتری ۱۰ ساله رونمایی شد- تکفارس

مدل‌های جدید GA010-1A، GA010-2A، و GA010-5A، قابلیت‌های مقاوم G-SHOCK را با ظاهری ظریف‌تر ترکیب می‌کند. این مدل‌ها دارای نمایشگر آنالوگ و دیجیتال، یک قطعه برنجی برای استحکام بیشتر و یک صفحه دو‌لایه منحصربه‌فرد هستند. شکل‌های هندسی و رنگ‌های ساده، یک طراحی مناسب برای استفاده در فضای باز و هم در زندگی روزمره ایجاد می‌کنند.

هر دو سری این قابلیت‌ها را ارائه می‌دهند:

    ضد ضربه
    مقاومت در برابر آب تا عمق ۲۰۰ متر
    چراغ LED Super Illuminator
    ۵ آلارم روزانه (یکی با قابلیت Snooze)
    کرنومتر ۱/۱۰۰ ثانیه‌ای
    تایمر شمارش معکوس
    زمان جهانی (۳۱ منطقه زمانی، ۴۸ شهر)
    فرمت‌های ۱۲/۲۴ ساعته

مدل‌های GD010 با قیمت ۹۹ دلار و مدل‌های GA010 با قیمت ۱۲۰ دلار عرضه می‌شوند. هر دو سری در برخی از خرده‌فروشی‌ها، وب‌سایت gshock.com و فروشگاه G-SHOCK Soho موجود هستند.

کاسیو همچنین اخیرا ساعت دیجیتال WS-B1000 را در بازارهای مالزی، اروپا (هلند، فرانسه و اسپانیا) و ایالات متحده معرفی کرده است. این ساعت دارای طراحی اسپرت، ردیاب قدم متصل به اپلیکیشن کاسیو، اتصال بلوتوث برای به‌روزرسانی زمان و ردیابی تلفن، کرنومتر، تایمر شمارش معکوس و عمر باتری دو‌ ساله می‌باشد.

https://stnews.ir/short/4yRaY
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: