کتاب‌ها، مقالات و مجلات

کسب 4 مقام کشوری توسط دانش‌آموزان دختر خراسان‌شمالی در جشنواره کتابخوانی کتابنوش

جشنواره کتاب‌نوش یک رویداد کتابخوانی است که از اواخر آبان ۱۴۰۲ فراخوان شده و تمام دانش آموزان سراسر کشور می‌توانستند به صورت آنلاین وارد سایت کتاب نوش شوند ، کتاب تهیه کنند و در فعالیت‌هایی که بر اساس این کتاب ها طراحی شده است شرکت کنند ، به کنش گری فعال بپردازند و امتیاز کسب کنند.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : امید ایزانلو رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: 4 مقام کشوری توسط دانش‌آموزان دختر خراسان شمالی در جشنواره کتابخوانی کتاب‌نوش کسب شد.

او افزود: حدودا ۲۲۰ هزار دانش آموز از سراسر کشور در سایت جشنواره کتاب‌نوش ثبت‌نام کردند که حدود ۲۰۰۰ نفر از دانش‌آموزان خراسان‌شمالی نیز در این رویداد شرکت کردند که از این ۲۰۰۰ نفر، ۸ نفر از دانش‌آموزان دختر و ۳ نفر از دانش آموزان خراسان‌شمالی امتیاز لازم جهت حضور در مرحله کشوری را کسب کردند که ۴ نفر از دختران موفق به حضور در این رویداد ملی کتابخوانی به میزبانی شهرکرد شدند. 

ایزانلو بیان کرد: دانش‌آموزان دختر طی سه روز به صورت گروهی با گروه های سایر استان‌ها به رقابت و اجرای چالش های کتابخوانی در اپلیکیشن کتابنوش و پیام رسان ویراستی پرداختند.

رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام نمود: جواب دادن به سوالات کتاب‌های جشنواره که از قبل باید مطالعه کرده باشند، تولید کتاب صوتی از ترجمه کل قرآن کریم ، ایجاد حساب کاربری در اپلیکیشن ویراستی به نام یار دوازدهم و اقدام برای تولید محتوای مجازی در این صفحه از مهمترین چالش های این رویداد جذاب کتابخوانی بود.

گفتنی است تمام دانش آموزان حاضر در اختتامیه عنوان رتبه اول کشوری را کسب کردند که نازنین نرگس کاویانی و نازنین زهرا منصوری از مانه و سملقان ، آوا هامون نورد از جاجرم و زهرا محمدی از اسفراین موفق به کسب این افتخار شدند.

ابوالفضل عقیقی و حسین جعفری از خراسان‌شمالی نیز در بخش پسران موفق به این رویداد کتابخوانی ملی راه یافتند که از ۲۳ الی ۲۶ مرداد ماه در شهرکرد حضور پیدا خواهند کرد.

دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم بعد از کسب حدنصاب امتیاز در سایت کتابنوش ، به صورت مستقیم به مرحله کشوری راه پیدا می کردند که اختتامیه ملی ویژه دختران از ۱۸ تا ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۳ و اختتامیه ملی ویژه پسران از ۲۳ تا ۲۶ مرداد می باشد.

https://stnews.ir/short/4zR0D
اخبار مرتبط

به همت انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل

انتشار دو کتاب در حوزه علوم پایه

1403/03/19 21:46

نگاهی به پرخواننده‌ترین کتاب‌های علمی؛

پر فروش‌ترین کتاب‌های علمی کدامند؟

1403/03/19 10:42

رییس موسسه ISC عنوان کرد:

ایران ۲ درصد تولید علم جهان را دارد

1403/03/13 13:08

وزیر علوم در شورای راهبری موسسه ISC مطرح کرد:

ایجاد بستر تشویقی برای انتشار مقالات علوم انسانی ایرانی در دنیا

1403/03/13 13:04

تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: