علمی، پژوهشی و فناوری

فناوری جدید گوگل،

گوگل در حال آزمایش ویژگی‌های جدیدی در برنامه Files by Google است

ویژگی‌های جدید در Files by Google شامل دسترسی سریع‌تر به Circle to Search و تولید خلاصه‌های هوشمند برای فایل‌های متنی با استفاده از هوش مصنوعی جمنای نانو می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : پس از بازطراحی بخش «Recents» در صفحه‌ی اصلی، Files by Google اکنون میان‌بری برای ویژگی Circle to Search هنگام مشاهده‌ی تصاویر دارد.

در بالای دکمه‌ی شناور ویرایش هنگام مشاهده‌ی تصویر تمام‌صفحه، یک دکمه‌ی شناور کوچک‌تر وجود دارد. گوگل در حال آزمایش دو آیکون برای این دکمه است که یکی از آن‌ها ذره‌بین و AI sparkle است که مشابه قابلیت جست‌وجوی هوشمند Files by Google است. آیکون دوم لوگو شناخته‌شده‌تر گوگل لنز است. تا‌به‌امروز، Circle to Search آیکون رسمی ندارد.

به‌نقل از 9to5google، با ضربه‌زدن روی این دکمه، Circle to Search به‌طور مستقیم باز می‌شود و به فشار طولانی روی دسته‌ی ناوبری نیازی نیست. نکته‌ی مهم این است که تصویر کامل بدون رابط کاربری از Files by Google به Circle to Search ارسال می‌شود.

دکمه‌ی Circle to Search در Files by Google به‌روزرسانی سمت سرور برای کاربران بتا است. افزون‌براین، جدیدترین نسخه‌ی بتا برنامه‌ی Files by Google (نسخه‌ی 1.4515.x) نشان می‌دهد که خلاصه‌های تولید‌شده با هوش مصنوعی برای فایل‌های حاوی متن در راه است.

شما می‌توانید این ویژگی را در تنظیمات فعال یا غیرفعال کنید. ویژگی یادشده احتمالاً از جمنای نانو استفاده خواهد کرد.

https://stnews.ir/short/Vwakq
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: