علمی، پژوهشی و فناوری

۱۱۰۰ کیلومتر فیبر نوری در خراسان شمالی اجرا شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی، گفت: در دولت سیزدهم ۱۱۰۰ کیلومتر فیبر نوری در خراسان شمالی انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری :  مهدی رشیدی در جلسه شورای فنی استانداری خراسان شمالی، با اشاره به هفته دولت، اظهار داشت: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای ارائه و بیان عملکرد دستگاه‌های اجرایی به مردم است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی در ادامه به نقش مهم روابط عمومی‌ها در راستای اطلاع‌رسانی خدمات دولت به مردم اشاره کرد و افزود: در آستانه هفته دولت، دستگاه‌های اجرایی و روابط عمومی‌ها باید از این فرصت بهترین استفاده را برده و با اطلاع رسانی درست مردم را در جریان اقدامات انجام شده قرار دهند.

رشیدی با بیان اینکه در حدود دو سال و نیم گذشته اقدامات قابل توجهی در راستای ارتقای زیرساخت‌ها در تمام بخش‌های استان انجام شده است، بیان کرد: این اقدامات و دستاوردها حاصل همدلی و هم‌افزایی دولت سیزدهم است. 

وی در ادامه به تشریح بخشی از اقدامات دولت در بخش‌های جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، آزادسازی مراتع، اجرای طرح هادی، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، مسکن، گفت: در حوزه راه در دو سال و نیم گذشته بیش از 16 نقطه حادثه خیز رفع شد و بیش از 170 کیلومتر راه روستایی احداث، آسفالت و زیرسازی انجام شده در حالی که میانگین سال های قبل این میزان از 25 کیلومتر تجاوز نکرده بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی، اضافه کرد: در دو سال و نیم گذشته در حوزه آب و فاضلاب بیش از 760 کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال شامل 350 کیلومتر اصلاح شبکه فرسوده و بیش از 410 کیلومتر خط انتقال انجام شده است که اقدامی بی‌نظیر است.

رشیدی به رشد فضاهای آموزشی در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: در حوزه فضای آموزشی، بیش از 700 کلاس درس در قالب 190 پروژه تحویل و آماده شده است.

وی عنوان کرد: با وجود اینکه بیست و دومین استانی بودیم که اجرای فیبر نوری به ما ابلاغ شد، اما سومین استانی بودیم که فیبر نوری را اجرا و به اتمام رساندیم که 1100 کیلومتر فیبر نوری در استان اجرا شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی در پایان تصریح کرد: در بخش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی شاهد افزایش و جذب اعتبارات برای اولین بار شاهد افزایش تعداد مصوبات ماده 23 در استان بودیم.

https://stnews.ir/short/V17vr
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: