همایش‌ها و جشنواره‌ها

رویداد

۱۲۰ دانشجو علوم پزشکی هرمزگان در رویداد همراه۲ با ستاره‌ها شرکت کردند

دانشجویان در این رویداد فرهنگی آموزشی با مباحثی همچون مهارت‌های زندگی، زیست دانشجویی، رسانه‌های نوین، توسعه فردی و که مورد استفاده دوره دانشجویی و زندگی فردی است آشنا شدند.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : 120 نفر از دانشجویان دانشکده‌ها و مراکز آموزش عالی در رویداد همراه با ستاره‌ها ۲ در شهر مشهد مقدس شرکت کردند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این ارتباط گفت: دانشجویان در این رویداد فرهنگی آموزشی با مباحثی همچون مهارت‌های زندگی، زیست دانشجویی، رسانه‌های نوین، توسعه فردی و که مورد استفاده دوره دانشجویی و زندگی فردی است آشنا شدند.

دکتریحیی میرزاده با اشاره اینکه این رویداد ویژه دانشجویان است، گفت: نخستین دوره این رویداد ویژه دانشجویان دختر در سال گذشته برگزارشد که مورد استقبال واقع شده است.

میرزاده افزود: حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت برنامه‌های فرهنگی و اردوهای متنوعی را برنامه‌ریزی کرده است تا دانشجویان در تابستان ۱۴۰۳ نیز بتوانند از فضاهای آموزشی، معنوی و فرهنگی شهر مقدس مشهد نیز بهره لازم را ببرند.

وی ابرازکرد: دانشجویان دانشکده‌های شرق، دانشکده غرب، مرکزآموزش عالی بستک و دانشکده‌های بندرعباس در این دوره مطابق سهمیه حضوریافتند.

گفتنی است؛ این رویداد از اواخرتیرماه آغاز وتاپایان مرداد ماه ۱۴۰۳در شهرمشهد برگزار می‌شود. 

https://stnews.ir/short/46ooG
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: