علمی، پژوهشی و فناوری

همزمان با هفته دولت، مدیرکل ارتباطات استان اردبیل خبر داد:

10 سایت ارتباطی با اعتباری بالغ بر 366میلیارد ریال در روستاهای شهرستان مشگین‌شهر به بهره برداری رسید

نماینده شهرستان مشگین‌شهر، فرماندار شهرستان مشگین شهر، مدیر ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل و جمعی از مسئولین شهری سایت‌های ارتباطی روستاهای شهرستان مشگین‌شهر افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری از اردبیل: با حضور بابک رضا‌زاده، نماینده شهرستان مشگین‌شهر؛ شهرام محمدی، فرماندار شهرستان مشگین شهر؛ شهریار سرداری، مدیر ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل؛ روسای ادارات و جمعی از اهالی منطقه، چند سایت‌ ارتباطی در روستاهای شهرستان مشگین‌شهر افتتاح شد.

شهریار سرداری در آیین افتتاح این سایت ارتباطی ضمن گرامیداشت هفته دولت و شهدای والامقام شهرستان مشگین شهر، گفت: این شهرستان دارای 169 روستای بالای 20 خانوار می باشد که با راه اندازی این سایتها؛ 17 روستای دیگر نیز تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار گرفتند.

وی افزود: برای ایجاد و راه اندازی  سایتهای ارتباطی 4G همراه اول و ایرانسل در روستاهای قره اغاج پشته، مهماندوست علیا، قره گل، زرگرگلی بلاغی،برگ چای، اسلام کندی، قره لو، المای علیا، علی‌کران و عربلو، اعتباری بالغ 366 میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح uso هزینه شده است که این سایتها به مناسبت هفته دولت و به نام و یاد شهدای منطقه افتتاح و رسما مورد بهره برداری قرار گرفت.

سرداری افزود: با افتتاح و بهره برداری از این سایتها تعداد 648 خانوار با جمعیت 2228 نفر ضمن اتصال به شبکه ملی اطلاعات طعم شیرین فناوری را خواهند چشید.

بابک رضا‌زاده، نماینده شهرستان مشگین‌شهر، انتظار مردم شهرستان  مشگین شهر و روستائیان زحمت کش بر این است که مشکلات دسترسی به اینترنت همراه و پرسرعت با احداث و راه اندازی سایتهای ارتباطی مرتفع شود و امیدواریم اداره‌‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با برنامه ریزی مناسب در جهت کاهش شکاف دیجیتال این شهرستان گام بردارد.

https://stnews.ir/short/eGKWv
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: