مشاهده اخبار از طریق شبکه های اجتماعیمشاهده
کفاش پوردبیر« دومین همایش ملی بازاریابی با رویکرد نوین» از دریافت ۱۳۳مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد و گفت: از این تعدد۹۶مقاله پذیرش شده است و این همایش 9آبان ماه با حضور اساتید برجسته کشوری به مدت یک روز برگزارخواهدشد.
به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری از خراسان رضوی، «آذر کفاش پور» امروز(یکشنبه 6 آذر1403) در نشست خبری « دومین همایش ملی بازاریابی با رویکرد نوین» که در دانشکده اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد برگزارشد، گفت: این همایش در 9آبان ماه سال جاری با حضورریاست دانشگاه فردوسی، معاون علمی و پژوهشی و سخنرانان و اساتید برجسته کشوری دردانشکده اقتصاد دانشگاه فردوسی برگزارمی شود.
بازاریابی،برندسازی و مشتری مداری سه هدف این همایش
وی هدف از برگزاری این همایش را بازاریابی با رویکردهای نوین، برند سازی و مشتری مداری دانست و افزود: آکادمیک و صنعت دو بخشی اصلی این همایش هستند.
به گفته دبیر« دومین همایش ملی بازاریابی با رویکرد نوین» ۱۳۳مقاله به این همایش ارسال شده که از این تعدد۹۶مقاله پذیرش شده است و چکیده مقالات برای بازدید مخاطبین در این همایش نه نمایش گذاشته خواهدشد.
60درصدحامیان این همایش علمی خارج از استان هستند
وی با اشاره به اینکه 60 درصد حامیان خارج از استان و ۴۰درصد در داخل استان هستند،افزود:متخصصانی از حوزه آی تی و بازرگانی در این جلسات حضور دارند.
کفاش پور با بیان اینکه اکثرمخاطبان این همایش جامعه دانشگاه و صنعت هستند، یادآورشد: با شیوه های سنتی نمیتوان در بازار نوین امروزی به جلوحرکت کرد بنابراین صنایع ای که پیر هستند باید خود را مجهز به صنایع نوین نمایند تا بتوانند موفق تر عمل کنند.
رتبهبندی بینالمللی
حضور دانشگاه هرمزگان در دو فهرست رتبهبندی بینالمللی دانشگاههای آسیایی و جوان دنیا برای اولینبار1403/03/27 15:48
1403/03/21 12:54
1403/03/21 12:17
به دنبال برگزیده شدن پروژه پنجره واحد خدمات دانشگاهی؛
وزیر علوم از وزیر ارتباطات بهدلیل توسعه دولت الکترونیک تقدیر کرد1403/03/21 10:47
1403/03/21 10:39
1403/03/21 10:37
برای نیمسال اول ۱۴۰۴-۱۴۰۳ منتشر شد؛
جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام1403/03/21 10:00