همایش‌ها و جشنواره‌ها

مسئول علمی و پژوهشی استان بوشهر:

ادغام علم و مکتب اسلام، جهان را سامان می‌دهد

مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: ادغام علم و مکتب اسلام جهان را سامان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از بوشهر، سرهنگ غلام هنرمند در نشستی با حضور فرماندهان پایگاه‌های بسیج علمی و مسئولین کانون‌های نخبگان استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: بکارگیری علم بدون در نظر گرفتن مسائل انسانی و مکتبی همچون اسلام می‌تواند برای آینده بشریت خطرآفرین باشد و بر خلاف آن ادغام علم و مکتب اسلام جهان را سامان می‌دهد. 

سرهنگ هنرمند با بیان اینکه امروزه بسیاری از کشورهای جهان با پیشرفت‌های علمی خود برای آینده بشریت خطرآفرین شناخته می‌شوند اذعان کرد: ساخت سلاح‌های کشتار جمعی همچون شیمیایی، اتمی و بیولوژیکی و به بکارگیری هوش مصنوعی در سلاح‌های جنگی برخی از پیشرفت‌های علمی هستند که می‌توانند بدون در نظر گرفتن مسائل انسانی و الهی بشریت را نابود کنند.

وی قوی شدن کشور را در مقابل دشمنان بسیار مهم دانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به توان داخلی و  به کارگیری به روزترین علوم و تکنولوژی دفاعی و تهاجمی حامی مظلومان جهان و تیری بر چشمان بدخواهان انقلاب شده است. 

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر نیز در این نشست گفت: انقلاب اسلامی با خودباوری در مقابل تمامی تهدیدات و تحریم‌های دشمنان امروزه در بسیاری از علوم جزء کشورهای برتر دنیا محسوب می‌شود.

سرهنگ غضنفری در پایان گفت: شایسته است مسئولین ذیربط در راستای حل مشکلات اساسی کشور از نظریات و دانش نخبگان استفاده کنند.

انتهای پیام/

https://stnews.ir/short/N3B1V
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
دسته بندی ها
علم و فناوری
دانشگاه‌
رشد و نوآوری
مستندات علمی
همایش
دانش بنیان
سلامت