همایش‌ها و جشنواره‌ها

افزایش مشارکت اجتماعی برای حفظ محیط زیست

مدیر کل اداره حفاظت از محیط زیست استان اردبیل گفت: کارگاه آموزشی توانمندسازی محیط زیست مدارس ابتدایی با هدف افزایش مشارکت اجتماعی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری از اردبیل: کارگاه آموزشی توانمندسازی محیط زیستی مدیران مدارس ابتدایی با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش، مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست استان اردبیل پیش از ظهر امروز در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

قاسم پور مدیر کل اداره حفاظت از محیط زیست استان در این کارگاه اظهار داشت: این کارگاه آموزشی با بیش از ۳۵۰ نفر از مدیران مدارس مقطع ابتدایی شهرستان اردبیل، نیر، نمین، و سرعین در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

وی با بیان اینکه مقطع ابتدایی در حوزه فرهنگ سازی و افزایش مسئولیت اجتماعی محیط زیست نقش بسزایی، دارد، گفت: افزایش مشارکت ، و افزایش مسئولیت اجتماعی و آموزش شاخص های محیط زیستی و همچنین نحوه ارتقاء این شاخص ها با رفتارهایی که در جامعه، مدرسه، خانواده، طبیعت و محیط شهری وجود دارد از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی بود.

مدیر کل اداره حفاظت از محیط زیست استان افزود: دانش آموزان مقطع ابتدایی با توجه به شرایط سنی آنها، حساسیت و صداقت و پاکی که دارند می توانند در بحث همیار و یا فعالان محیط زیست تأثیرگذاری داشته باشند.

https://stnews.ir/short/eGKQK
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: