پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و نوآوری

با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان؛

امضای توافقنامه حمايت از توسعه اقتصاد دانش‌بنيان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

توافق‎نامه همکاری مشترک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنيان رياست جمهوری و استانداری اصفهان در حمايت از توسعه اقتصاد دانش‌بنيان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان امضا شد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از اصفهان : قاسم مصلحی رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در ابتدای این نشست به تشریح اهداف این توافق نامه پرداخت و گفت: همکاري متقابل در توسعه اقتصاد دانش‌بنيان در استان اصفهان با رويکرد ارتقاء شرکت‌ها و زيست‌بوم دانش ‎بنيان، افزايش اشتغال نيروی انسانی نخبه و تحصيل‌کرده، حل چالش‌های استان با توجه به مزيت‌ها، ظرفيت‌های فناورانه و صنعتی موجود از جمله مفاد این توافق‌نامه است.

وی در ادامه منابع مالی توافق‌نامه را هم مورد اشاره قرار داد و گفت: این منابع مالی توسط معاونت علمی و خود استان اصفهان تامین می‌شود و برای این توافقنامه یک شورای راهبری در نظر گرفته شده که نمایندگانی از استان اصفهان و معاونت علمی، فناوری و  اقتصاد دانش بنیان را شامل می‌شود‌.

گفتنی است توافق‌نامه حمايت از توسعه اقتصاد دانش‌بنيان با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، سیدرضا نبوی استاندار اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی نقد علی رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان و قاسم مصلخی رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان امضا شد.

انتهای پیام/ 

https://stnews.ir/short/VbPrL
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
دسته بندی ها
علم و فناوری
دانشگاه‌
رشد و نوآوری
مستندات علمی
همایش
دانش بنیان
سلامت