واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان

برگزاری تور فناورانه حوزه لوازم خانگی

مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، همزمان با برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی، چهاردهمین تور فناورانه (Tech Tour) را برگزار خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : این رویداد با هدف آشنایی نخبگان دانشگاهی با صنایع فعال کشور در حوزه لوازم خانگی و سایر حوزه‌های وابسته، استفاده از ظرفیت و توانمندی نخبگان در راستای رفع نیازها و چالش‌های فناورانه موجود در این حوزه و همچنین شبکه‌‎سازی میان نخبگان با صاحبان شرکت‎‌های مرتبط برگزار  می‌شود.

گفت‌وگو و شبکه‌سازی میان نخبگان و فعالان صنعتی در حوزه لوازم خانگی، معرفی نخبگان فعال به صاحبان صنعت و فناوران، معرفی چالش‌های فناورانه و صنعتی در حوزه لوازم خانگی، بازدید از دستاوردهای فناورانه متخصصان ایرانی در خانه نوآوری و فناوری ایران و بازدید از غرفه‌های منتخب نمایشگاه لوازم خانگی از محورهای این رویداد است.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، این رویداد، ۲۱ مردادماه ۱۴۰۳، ویژه نخبگان دانشگاهی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این رویداد و ثبت‌نام تا ۲۰ مرداد ماه به نشانی TechTour.ir مراجعه کنند.

https://stnews.ir/short/NBdEp
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: