دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی ,پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و نوآوری

توسط معاون فناوری و نوآوری وزارت عتف؛

تقدیر از رییس دانشگاه کاشان بخاطر پیشبرد اهداف "توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری"

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی نامه‌ای از اقدامات رییس دانشگاه کاشان در توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری تقدیر و تشکر کرد:

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری اصفهان : بنابراعلام سایت دانشگاه کاشان؛ معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی نامه‌ای از اقدامات رییس دانشگاه کاشان در توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری تقدیر و تشکر کرد:

دکتر سجاد محمدعلی نژاد در این تقدیرنامه خطاب به دکتر کتابی افزوده است: رشد، توسعه و بالندگی کشور حاصل مساعی و تلاش مدیران و متخصصان عرصه نظام فناوری و نوآوری است که بـا اخلاص و پیگیریهـای مجـدانه راه را برای توسـعه اقتصـاد دانش بنیان هموار میکنند.

معاون محترم فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  ادامه داده است: بنابراین لازم میدانم به مصداق حدیث شریفه «من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخـالق»، از زحمات ارزشـمند و بیشائبه جنابعالی در پیشبرد اهـداف و سـیاستهای معاونت فنـاوری و نـوآوری و تلاش برای «توسـعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری»، تشکر و قدردانی نمایم. و از درگاه ایزد منان دوام سربلندی، عزت و توفیقات جنابعالی را مسئلت دارم. 


 لازم به ذکر است در سال ۱۴۰۱ پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان بعنوان تنها پارک علم و فناوری دانشگاهی استان اصفهان و دوازدهمین پارک علم و فناوری دانشگاهی کشور تأسیس و مجوز فعالیت از شورای گسترش گرفت. در ارزیابی سال ۱۴۰۲ پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان رتبه چهارم را بین همه پارکهای دانشگاهی و استانی کسب کرد و دانشگاه کاشان رتبه دهم را در حوزه فناوری و نوآوری در بین دانشگاههای جامع کشور در نظام رتبه بندی ISC کسب نمود.

انتهای پیام/

https://stnews.ir/short/V17MG
اخبار مرتبط

با اعلام فراخوان «مسیر» صورت گرفت؛

آغاز پذیرش عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس

1403/03/21 18:43

در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان؛

جلسه‌ گروه اقتصاد مردمی بنیاد تعاون بسیج و جمعی از شرکت‌های دانش‌بنیان کردستان برگزار شد

1403/03/21 10:49

گفتگوی با رییس صندوق نوآوری و شکوفایی؛

«تولیدفراسرزمینی» ۱۵ محصول دانش‌بنیان/ایجاد۱۰۰۰خط تولید در ۱۲ سال

1403/03/21 09:54

تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: